بازیگر استاد ماتسونومی در سریال هانیکو، همسر اوشین است!

بازیگر نقش استاد ماتسونومی در سریال هانیکو در واقعیت همسر بازیگر اوشین، یوکو تاناکا است. در ادامه به معرفی این بازیگر و ازدواج او با یوکو تاناکا می‌پردازیم.

بازیگر استاد ماتسونومی در سریال هانیکو، همسر اوشین است!
کد خبر : ۲۳۷۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- یکی از شخصیت‌های مهم سریال داستان زندگی (هانیکو)، استاد ماتسونومی است که تاثیر زیادی در زندگی هانیکو دارد و باعث می‌شود که از زندگی سنتی و ازدواج اجباری فاصله بگیرد و تصمیم به ادامه تحصیل بگیرد.

استاد ماتسونومی 2

کنجی ساوادا بازیگر نقش استاد ماتسونومی است. کنجی ساوادا متولد ۲۵ ژوئن ۱۹۴۸ خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و بازیگر 74 ساله اهل ژاپن است، بیشتر برای خوانندگی برای گروه راک ژاپنی ببرها شناخته می‌شود. از فیلم‌های او می‌توان به حلول سامورایی و تورا-سان، کارشناس اشاره کرد. او همسر یوکو تاناکا بازیگر نقش اوشین است.

کنجی ساوادا 3

ساوادا و تاناکا زمانی که هر دو در فیلم تورا-سان در سال 1982 بازی کردند، برای اولین بار یکدیگر را ملاقات کردند. آنها سپس در سال 1985 در فیلم کاپون خیلی گریه می کند با هم ظاهر شدند.

کنجی ساوادا 2

اما ساوادا در آن زمان با خواننده امی ایتو ازدواج کرده بود. آنها در سال 1975 با هم ازدواج کرده بودند اما در سال 1987 طلاق گرفتند. پس از آن، تاناکا و ساوادا در نوامبر 1989 با هم ازدواج کردند و هنوز با هم زندگی می‌کنند.

کنجی ساوادا

بیشتر بخوانید: معرفی سریال نماینده+ خلاصه داستان و زمان پخش

۰
ارسال نظر