معرفی سریال نماینده+ خلاصه داستان و زمان پخش

سریال کره‌ای نماینده (یا مجلس ملی) برای اولین بار هر شب از شبکه تماشا پخش می‌شود. در ادامه به معرفی این سریال و بازیگران آن می‌پردازیم.

معرفی سریال نماینده+ خلاصه داستان و زمان پخش
کد خبر : ۲۳۷۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- سریال کره‌ای نماینده (یا مجلس ملی) در ژانر درام و سیاسی، در 20 قسمت هر شب از شبکه تماشا برای اولین بار پخش می‌شود.

معرفی سریال نماینده

سریال نماینده با نام اصلی مجلس ملی یک سریال تلویزیونی کره‌ای است که جانگ جائه یانگ، سونگ یون-آه، اوک تائه سئون در آن بازی کرده‌اند. این سریال از شبکه کی بی اس در سال ۲۰۱۵ در ۲۰ قسمت روی آنتن رفت. سریال نماینده امتیاز 7.2 از 10 را در IMDb کسب کرده است.

سریال کره ای نماینده (1)

خلاصه داستان سریال نماینده

این سریال درباره یک کارگر جوشکار است که نماینده مجلس می‌شود، اما به خاطر افشاگری‌ها و حرف‌های تندی که می‌زند توسط هیچ حزبی جدی گرفته نمی‌شود با این حال او سعی می‌کند لایحه‌ای را به نفع کارگران تصویب کند.

سریال تا حدی یادآور سریال آمریکایی معروف «خانه پوشالی» است با این تفاوت که داستان آن در کره اتفاق می‌افتد و در عین انتقاداتی که به جناح‌های سیاسی در این کشور و جنگ قدرت آن‌ها دارد قهرمانی از میان مردم عادی را در مرکز داستان قرار می‌دهد که ناخواسته وارد عرصه سیاست می‌شود، اما، چون بر خلاف دیگر به فکر مردم و نه منافع شخصی است موفق و محبوب می‌شود. سریال در واقع بیانگر درس‌ها و آموزه‌هایی در زمینه اخلاق واقعی در جهان سیاست است 

بازیگران سریال نماینده

  • جونگ جائه یونگ در نقش جین سانگ پیل
  • سونگ یون آه در نقش چوی این کیونگ
  • اوک تک یون در نقش کیم کیو هوان
  • جانگ هیون سونگ در نقش بک دو هیون
  • پارک یونگ گیو در نقش پارک چون ساب
  • کیم سو هیونگ در نقش هونگ چان می


زمان پخش سریال نماینده

 سریال نماینده از روز 26 شهریورماه، هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه تماشا پخش می‌شود. این سریال در ساعت ۰۳:۳۰ بامداد، ۱۰:۳۰ صبح و ۱۶:۳۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

سریال کره ای نماینده (3)

 

۱
ارسال نظر