کشف چرایی جدایی محمد نادری از پرسپولیس 

مدیرعامل سابق  پرسپولیس در مورد جدایی نادری از پرسپولیس گفت: آقای محمد نادری بعد از چندین بار مذاکره، ایشان اظهار داشت که سرمربی اعتقادی بر حضور اینجانب در تیم ندارد و باشگاه چرا اصرار بر ماندن من دارد. ولی در نهایت ایشان پس از چندین جلسه از باشگاه جدا شد.
کارت های امروز بازی تاپ کوین 5 مرداد جمعه

مدیرعامل سابق قرمزها توضیحاتی درباره استقلالی شدن مدافع چپ این تیم داد.

محمد نادری از جمع قرمزها جدا شد و به استقلال رفت. مهدی رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره علت جدایی او می گوید: «آقای محمد نادری بعد از چندین بار مذاکره، ایشان اظهار داشت که سرمربی اعتقادی بر حضور اینجانب در تیم ندارد و باشگاه چرا اصرار بر ماندن من دارد. ولی در نهایت ایشان پس از چندین جلسه از باشگاه جدا شد.»

منبع: خبرآنلاین

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *