شنبه و یک‌شنبه تعطیل شد؟

استاندار تهران گفت: استان تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست.
شنبه و یک‌شنبه تعطیل شد؟

به گزارش وقت صبح به نقل از شفقنا؛ علیرضا فخاری پیش از ظهر جمعه در در ادامه سفر خود به روستاهای محور دلیچایی بخش مرکزی دماوند و بازدید از روستای «لی پشت» در جمع خبرنگاران در خصوص تداوم تعطیلی‌ها به علت گرما در استان تهران اظهار داشت: تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست.

وی در رابطه با تعطیلی تهران به دلیل گرمای هوا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز عنوان داشت: در این زمینه ما برنامه‌ای نداشتیم اما مسئولان وزارت بهداشت و درمان در این خصوص تصمیم گرفتند و طبیعتاً شرایط اقلیمی و وجود گرمای بیش از حد و وضعیت بهداشتی و درمانی، ایجاب می‌کند که بر اساس استانداردهای بین‌المللی تصمیمات درست گرفته شود.

آقای فخاری خاطرنشان کرد: تصمیم اخیر در رابطه با تعطیلی نیز منطبق بر همین موضوع بوده که از طرف وزارت بهداشت و درمان اعلام شد و هیئت دولت آن را تصویب کرد و تهران و سایر استان‌ها تعطیل اعلام شد

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2e8d1ff5-4f2a-458b-b59c-330ce12e0a79
سفارش آنلاین گل با اسنپ‌فود در شیراز؛ ساده‌تر از همیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *