“رونالدو” برای ایرانی ها سنگ تمام گذاشت

رونالدو به حضورش در ایران واکنش جالبی نشان داد و از ایرانی ها تشکر کرد.
“رونالدو” برای ایرانی ها سنگ تمام گذاشت

به گزارش وقت صبح ؛ کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه النصر، تجربه خاصی را از حضور در تهران به دست آورد.

هواداران ایرانی این بازیکن برایش سنگ تمام گذاشتند و هرجایی که احساس می‌کردند امکان ملاقات با او وجود دارد، حضور پیدا کردند.

شیوه استقبال هواداران ایرانی از کریس رونالدو چنان عجیب بود که تبدیل به سوژه‌ای برای بسیاری از رسانه‌های ریز و درشت خارجی شد. رونالدو هم بالاخره شب گذشته در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس به میدان رفت؛ هرچند که در پیروزی ۲ بر صفر تیمش، نتوانست گلی بزند.

رونالدو البته فراموش نکرد پس از این بازی از محبت ایرانی‌ها نسبت به خودش تشکر کند.

او با انتشار یک پست اینستاگرامی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «عالی بود که امروز برنده شدیم. تشکر ویژه‌ای از تمام هواداران و مردم ایران دارم که این ملاقات را برای ما خاص کردند. خوش‌آمدگویی آن‌ها به طور باورنکردنی، بی‌نظیر بود».

“رونالدو” برای ایرانی ها سنگ تمام گذاشت

منبع:عصرایران

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *