رفیق صمیمی امیر تتلو به فوتبال بر می گردد!

پیام صادقیان که در پرسپولیس با امیر تتلو دوست بود و بعد از کنار رفتن از پرسپولیس در ترکیه رابطه اش را با تتلو بیشتر کرد به فوتبال بر می گردد.

رفیق صمیمی امیر تتلو به فوتبال بر می گردد!
کد خبر : ۲۲۵۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، پیام صادقیان ستاره پیشین پرسپولیس و ذوب‌آهن قصد دارد وارد عرصه مربیگری شود.

صادقیان در سال 1399 در مورد  ارتباط‌اش با امیر تتلو و آوردن او سر تمرین پرسپولیس گفت:

من با امیر تتلو آن زمان که در پرسپولیس حضور داشتم، دوست بودم و پیش او می‌رفتم. با او خیلی رابطه داشتم، اما خیلی به من هجمه وارد کردند و گفتند چرا با این و آن دوست هستی؟

اصلا به کسی ارتباطی ندارد که من با چه کسی دوست هستم.

زندگی شخصی من است و دوست دارم که دوستانم را خودم انتخاب کنم. شاید فلانی قاتل باشد، اما من دوست دارم که او را انتخاب کنم.

هافبک سابق پرسپولیس عنوان کرد: یک بخشی از حرف‌ها دلسوزی است، اما کسانی که تتلو و امثال امیر را از نزدیک ندیدند و در دنیای مجازی او را می‌بینند، نباید قضاوتی انجام دهند.

شما امیر را از نزدیک ندیدید و نمی‌توانید بگویید این آدم خوب یا بد است.

از دنیای مجازی نباید تشخیص داد فلان فرد چه شخصیتی دارد.

صادقیان یادآور شد: بنابر دلایلی، نشد و نگذاشتند در ایران با امیر تتلو دوست باشم، اما در اینجا(ترکیه) خیلی با هم دوست هستیم و یکدیگر را کمک می‌کنیم.

غربت خیلی سخت است و ما با هم در غربت زندگی می‌کنیم. امیر از دوستان قدیمی من است و به یکدیگر کمک می‌کنیم و این دوستی ما ادامه‌دار است.

درگیری با تتلو

درحالیکه شایعه شده بود یک بلاگر به نام ندا یاسی موجب درگیری تتلو و صادقیان شد او درباره بحث درگیری با تتلو عنوان کرد: دعوا که نمی‌شود گفت؛ یک بحث و گفت‌وگویی قبلا داشتیم. من با خیلی از رفقای خودم دعوا کردم.

 

۲
ارسال نظر