ویدیو/ پیش‌بینی عجیب هادی چوپان از قهرمان مسترالمپیا ۲۰۲۴

هادی چوپان قهرمان پرافتخار کشورمان با انتشار ویدئویی متفاوت در صفحه شخصی‌اش در اقدامی عجیب قهرمان مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۴ را پیش بینی کرده است.

ویدیو/ پیش‌بینی عجیب هادی چوپان از قهرمان مسترالمپیا ۲۰۲۴
کد خبر : ۲۱۹۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
5

وقت صبح- به نظر می‌رسد گرگ پارسی پس از پایان مسابقات مسترالمپیا امسال هنوز نتوانسته با نایب قهرمانی اش در این تورنمنت جهانی کنار بیاید.

هر چند او به تازگی اعلام کرده که جای یک مدال نقره همیشه در افتخارات دوران ورزشی‌اش خالی بوده است.

اما از فعالیت‌های روزمره چوپان در شبکه‌های اجتماعی و حسرت مداوم او در عدم قهرمانی امسال‌اش می‌توان نتیجه گرفت که او ورای تمامی این صحبت‌ها دلش را در مدال خوشرنگ طلای ۲۰۲۳ جا گذاشته است.

شاید همین عوامل سبب شده که در روزهای اخیر اغلب فعالیت‌های مجازی این قهرمان محبوب رنگ و بویی المپیایی به خودش گرفته، تا جایی که انتقاد برخی از مخاطبان‌اش را در پی داشته است.

در همین راستا حالا این ورزشکار شیرازی طبق معمول این روزها ویدئویی را در صفحه اینستاگرام‌اش منتشر کرده که این بار با تعجب دنبال کنندگان اش مواجه شده است.

آقای مسترالمپیا ۲۰۲۲ در این ویدئو ضمن شرح حال احوالات امسال‌اش در قالب شعرخوانی در قسمتی از گفته‌هایش مدعی شده که او قهرمان بلامنازع مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۴ خواهد بود.

۱۳
ارسال نظر
  • ناشناس

    صمیمانه امیدوارم عمو هادی مجددا قهرمان مستر المپیا بشود . دمت گرم عمو هادی .

  • محسن

    مطمئنا همینطوره مرد پارسی

  • رضا

    به اميد خدا
    تو همين الانم كارى كردى كه نايه افتخار ايران و ايرانى هستى

  • ناشناس

    انشاالله سال اینده خوش میدرخشی همیشه قهرمانی هادی خان

  • Arazel

    خیلی خیلی تلاش کرد خعیییلی یکسال انید و زحمت تلاش وقته بهت نرسه از بقیه بیشتر تلاش کرد...برا همین میگم حقش طلا بود.بازی کثیف سیاست همیشه دستش تو کاره.امیدوارم سال بعدی به طلا برسه دیگه تثبیت میشه حالش.