ویدئو/ شبکه دو هنگام پخش برنامه نوروزی هک شد!

هکرها شبکه دو را حین گزارش نوروزی برای دقایقی هک کردند و نماینده گروه تجزیه طلب کومله روی آنتن شبکه حاضر شد.
ویدئو/ شبکه دو هنگام پخش برنامه نوروزی هک شد!

به گزارش وقت صبح به نقل از فرهیختگان؛ شب گذشته تلویزیون ایران توسط شبکه هکری دی‌بی‌سی هک شد.

طی این اتفاق لحظاتی نماینده گروه تجزیه طلب کومله روی آنتن شبکه حاضر شد و ضمن تبریک سال نو به کسانی‌که دوست دارند یک کومله باشند، به سیبیل‌هایش قسم خورد که قصد تجزیه ایران را ندارد.

در ادامه هم تصاویری از نماینده رجوی‌ها و سلطنت‌طلبان و تعدادی از کارشناسان این شبکه برای لحظاتی روی آنتن رفت و آن‌ها هم سال جدید را تبریک گفتند.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *