مجری جنجالی صداوسیما باعث برکناری یک مدیر شد!

محمدرضا شهبازی مجری جنجالی شبکه دو بعد از آشتی با صداوسیما موجب برکناری مدیر گروه اجتماعی شبکه 3 شد.
مجری جنجالی صداوسیما باعث برکناری یک مدیر شد!

به گزارش وقت صبح به نقل از فرهیختگان؛ محمدرضا نجارزاده مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما که در هفته‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده بود، از سمت خود کنار رفت.

او در جریان ماجرای بازگشت برخی چهره‌های قدیمی به صداوسیما با محمدرضا شهبازی مجری شبکه دو درگیری لفظی پیدا کرده بود. او گفته بود برنامه شهبازی «۵ درصد» بیینده دارد!

بیشتر بخوانید: قهر مجری خشمگین از تلویزیون به یک هفته نکشید!

بعد از آن که خبرهای بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار جدی شد، شهبازی مجری برنامه پاورقی در ویدئویی از تلویزیون کناره‌گیری کرد ولی با اعلام پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما موضوع منتفی شد و او به آنتن برگشت.

مجری جنجالی صداوسیما باعث برکناری یک مدیر شد!

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *