ویدئو/ ورزش کردن سحر قریشی در باشگاه و بوسه برای هواداران!

ویدئویی از سحر قریشی منتشر شده است که در باشگاه در حال ورزش با دوچرخه ثابت با لباس ورزشی است.

ویدئو/ ورزش کردن سحر قریشی در باشگاه و بوسه برای هواداران!
کد خبر : ۴۱۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - ویدئویی که در ادامه می بینید مربوط به ورزش کردن سحر قریشی در باشگاه است که به محض رسیدن دوربین برای هوادارانش بوسه می فرستد.

سحر قریشی؛ بانوی حاشیه ایران!

بخش هایی از مصاحبه با او را در برنامه دید در شب می خوانید:

من بانوی حاشیه ایرانم هستم، خیلی خوب فحش می خورم، وقتی من در اینستاگرامم عکس می گذارم خون آشام ها حمل می کنند.

همکارانم به من میگویند چقد صبور هستی من هیچ کامنتی را پاک نمی کنم مگر اینکه موضوع خیلی حاد و بد باشد چون در فالویینگ ها افراد کم سن و سال نیز تعدادشان کم نیست.

بیکاری ممکن است یکی از دلایل اصلی این موضوع باشد وقتی شما درگیر دانشگاه مدرسه ، کار ، کلاس زبان و باشگاه باشی وقت نداری به چیز به غیر از خودت فکر کنی.

من با آرایشگاه رفتن تمیزی و تغییر حالم خوب می شود و زمانیکه بخواهم حالم عوض شود به آرایشگاه می روم مادر من سالها سال آرایش داشت و من در آنجا بزرگ شدم و خودم هم مدرک آرایشگری دارم و در چهارده سالگی مدرک بین المللی گریم و میکاپ گرفتم.

در حال حاضر تایم پیک کاری من هست ولی تصمیم گرفتم بعد از این دوران کارگردانی بخوانم زیرا از لحاظ تجربی به درجه ای رسیدم که بخواهم فیلم بسازم و باید علم این کار را هم یاد بگیرم.

بیشتر سعی می کنم فیلم ببینم و دوره های عملی بازیگری یا کارگردانی را شرکت کنم.

دیپلم تجربی از مدرسه بنت الهدی دارم.

من درخواست طلاق داده بودم، سال 84 عقد کردم و اولین درخواست طلاقم سال 85 بود.

پدر و مادرم در ایران زندگی نمی کردند و همسرم با معرفی خود به عنوان مدیر برنامه های من در زمانی که ابتدای معروف شدنم بود با سایت ها و روزنامه های مختلف صحبت می کرد.

۰
ارسال نظر