بیوگرافی محمدرضا سامیان بازیگر نقش مصطفی در سریال طوبی

بیوگرافی محمدرضا سامیان بازیگر جوان و با استعداد را به همراه فیلم شناسی این بازیگر مشاهده میکنید.

بیوگرافی محمدرضا سامیان بازیگر نقش مصطفی در سریال طوبی
کد خبر : ۲۳۷۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح،  محمدرضا سامیان بازیگر نقش مصطفی در سریال طوبی یکی از بازیگران جوان ایرانی است که اطلاعات چندان دقیقی درباره زندگی شخصی و خانواده او منتشر نشده است و در پاسخ به سوال محمدرضا سامیان متولد چه سالی است تنها میتوان گفت که او جزو بازیگران دهه هفتادی است که چند سالی است وارد عرصه هنر بازیگری شده است.

ازدواج و همسر محمدرضا سامیان

از تصاویر منتشر شده در صفحه اینستاگرام محمدرضا سامیان میتوان دریافت که آقای بازیگر هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است.

شروع بازیگری محمدرضا سامیان

مصطفی سامیان یا بهتر بگوییم سامیان ایفاگر نقش مصطفی در طوبی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و با درخشش خود در این عرصه، موفق به ورود به دنیای سینما و تلویزیون شد. اولین و شاید مهمترین کار سینمایی محمدرضا سامیان، فیلم “جنگل پرتقال” بود.

دریافت جایزه برای بازی در فیلم کوتاه بازسازی

یکی از مهمترین بخش کارنامه هنری محمدرضا سامیان، دریافت جایزه در چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران است که برای بازی او در فیلم کوتاه بازسازی به کارگردانی علی توکلی دریافت کرد.

سامیان یکی از بازیگران طوبی است که مدتی ست هر شب از شبکه اول سیما پخش می شود؛ سریالی که با حضور بازیگران مطرح و ایفای نقش جذاب آنها توانسته توجه مخاطب را به خود جلب کند.

نقش محمدرضا سامیان در سریال طوبی، کاراکتر مصطفی، پسر فخرالدین با بازی امین زندگانی و طوبی با بازی شبنم قربانی است که با چالش های مختلف شخصی و خانوادگی روبروست و به عنوان یکی از بازیگران کلیدی این سریال، حضور پررنگی در آن دارد. سامیان در این سریال با بازیگرانی همچون داریوش ارجمند، هومن برق نورد، مهدی سلوکی، فرهاد آئیش، فریبا متخصص و.... همبازی است.

منبع: نمناک

۰
ارسال نظر