ویدئو/ رپ خوانی خشن و عجیب نوید پورفرج کاربران را شوکه کرد!

نوید پورفرج بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی قبل ویدئویی از رپ خوانی خشن و عجیب خود در اینستاگرام منتشر کرد و  کاربران را در شوک فرو برد.

ویدئو/ رپ خوانی خشن و عجیب نوید پورفرج کاربران را شوکه کرد!
کد خبر : ۱۸۶۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - نوید پورفرج 35 ساله نخستین بار سال 91 با سریال تلویزیونی دیوار به کارگردانی سیروس مقدم بازیگری حرفه ای را تجربه کرد.

سال 92 هم او در سریال مادرانه به کارگردانی جواد افشار نقش برادر مریم را بازی کرد. اما این دو سریال تلویزیونی نتوانستند برای پورفرج اعتبار و شهرتی خلق کنند.

سر آخر هم او در فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده نقش امیر را بازی کرد. پورفرج با ایفای این نقش در مقابل نوید محمدزاده به شهرت رسید و مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

بعد هم در سه فیلم مغز استخوان، زالاوا و وابل به ترتیب نقش امیر، مسعود و بهمن را بازی کرد.

او برای دو فیلم مغز استخوان و زالاوا نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول و مکمل شد، اما نتوانست هیچ یک را به خانه ببرد.

پورفرج که در اینستاگرام هم فعالیت دارد، به تازگی یک ویدئو از رپ خوانی خشن و باورنکردنی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. ویدئویی که کاربران را حسابی غافلگیر کرده است.

این ویدئو در واقع بازخوانی آهنگ رپ مشهور رضا پیشرو است.

بخوانید: عکس/ تبریک تولد خاص حامد بهداد و بهرام افشاری به نوید محمدزاده

بیوگرافی نوید پورفرج

نوید پورفرج بازیگر ایرانی متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۷ در کرمانشاه است. او از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگری امین تارخ آغازکرد.

او در رشته مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی پرند، فارغ التحصیل شد.

وی دوره‌ های دیگر بازیگری را زیر نظر هومن سیدی، بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی، گذراند و از همین کلاس‌ ها برای بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ ‌زده توسط خود سیدی دعوت شد.

پورفرج نیز در فیلم مغز استخوان و سریال دیدنی قورباغه در نقش ‌های اصلی و پررنگ ظاهر شد. همچنین در سریال دیوار در نقش عباسی ایفای نقش کرده است.

۰
ارسال نظر