یامگا علیه نکونام مدرک رو کرد/ عکس

کوین یامگا در صفحه شخصی خود یک استوری منتشر کرد.

یامگا علیه نکونام مدرک رو کرد/ عکس
کد خبر : ۲۳۶۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، نکونام در پایان تمرین شنبه شب استقلال در گفتگو با خبرنگاران ادعا کرد با اینکه کوین یامگا را خیلی دوست دارد اما به دلیل اینکه او نمی‌تواند در سطح حرفه‌ای فوتبال بازی کند او را از لیست استقلال خارج کرده است و بدون تیم ماندن این بازیکن حقانیت تصمیم سرمربی آبی‌ها را اثبات می‌کند.

امروز اما کوین یامگا با انتشار تصویری از برگه ایفمارک نوشت: حالا لطفا دست از دروغگویی در مورد سلامتی من بردارید.

یامگا در این استوری پاسخ ایفمارک را پس از معاینه دقیقی که روی او داشته‌اند منتشر کرده؛ پاسخی که در آن تاکید شده این بازیکن فرانسوی از نظر قانونی اجازه بازی کردن دارد و البته باید مواردی از جمله داشتن محافظ چشم در نظر گرفته شود تا سلامت بازیکن به خطر نیفتد.

یامگا

از یافته‌های ایفمارک درباره یامگا به این شرح در استوری آمده است: 

اگر شرایط غیرعادی در نتایج آزمایشات مربوط به PCMA (ارزیابی سلامت بازیکن پیش از مسابقه) ایجاد شود، ما قویا مشاوره با یک / چند متخصص پزشکی مرتبط در جریان بازی و تمرینات را توصیه می‌کنیم.

-همچنین لطفا ارجاعی به فدراسیون طرف مدنظر یا گواهی توافق انجام شده باشگاه مدنظر را به ارزیابی سلامت بازیکن پیش از مسابقه (PCMA) داشته باشید. گواهی امضا شده باید پیش از این رقابت به بخش پزشکی ورزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگردانده شود.

اما همانطور که مشخص است مهم‌ترین نکته‌ای که یامگا به آن اشاره دارد دریافت مجوز قانونی از سوی ایفمارک برای حضور در مسابقات در لیگ برتر است.

نکته دیگر اینکه یامگا بخشی از این نامه را که احتمالا اطلاعاتی درباره خودش بوده را پاک کرده است.

منبع: فرارو

۰
ارسال نظر