رامین رضائیان عذرخواهی کرد!

رامین رضاییان بعد از پیروزی برابر تیم الغرافه، از کادر فنی و بازیکنان این تیم به‌خاطر شرایط بد ورزشگاه شهر قدس عذرخواهی کرد.

رامین رضائیان عذرخواهی کرد!
کد خبر : ۲۳۷۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، رامین رضاییان بعد از پیروزی برابر تیم الغرافه، از کادر فنی و بازیکنان این تیم به‌خاطر شرایط بد ورزشگاه شهر قدس عذرخواهی کرد.

او گفت: معذرت خواهی از باشگاه الغرافه می‌کنم به خاطر اتفاقاتی که دیروز افتاد. از طرف بازیکنان استقلال و خودم معذرت خواهی ویژه می‌کنم که امکانات خوبی برایشان در نظر نگرفتند.

رامین رضاییان همچنین عنوان کرد: تشکر ویژه می‌کنم از باشگاه که با اتفاقات اخیر که اصلا خوب نبود وارد حاشیه نشد و‌ کنار بازیکنان، تیم و سرمربی استقلال ماندند.

از آقا جواد نکونام تشکر می‌کنم که در آن روزهای سخت کار خودش را انجام داد و با وجود اینکه تحت فشار قرار گرفته بود تیم را تمرین داد و آماده مسابقه کرد، واقعا در آن روزها شرایط سختی برای استقلال درست کردند که در شان باشگاه بزرگ نبود.

وی اظهار کرد: برای هوادارنمان خوشحال هستم و این برد را به آنها تبریک می‌گویم .من هر پستی بازی کنم و مربی بخواهد جه کار دفاعی و جه حملات در خدمت استقلال هستم و سعی میکنم به نحو احسن انجام بدهم. من فوتبال را برای هوادار بازی می‌کنم و خوشحالم که هواداران استقلال من را دوست دارند.

منبع: برترین ها

۰
ارسال نظر