تیبو کورتوا راز آن سیو استثنایی را گفت!

تیبو کورتوا در ابتدای نیمه دوم سوپرجام اروپا یک سیو استثنایی داشت و اجازه نداد رئال خیلی زود غافلگیر شود.

تیبو کورتوا راز آن سیو استثنایی را گفت!
کد خبر : ۲۳۵۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، رئال مادرید با پیروزی برابر آتالانتا فاتح سوپرجام اروپا شد و اولین عنوان قهرمانی فصل را جشن گرفت. رئال با این موفقیت خود را برای بازی یکشنبه شب در لالیگا برابر مایورکا آماده می‌کند.

تیبو کورتوا از اولین جام فصل خوشحال بود: «خیلی خوشحالم که قهرمان شدیم. برای ما مهم بود که فصل را خوب شروع کنیم زیرا پیش فصل متفاوتی به‌خاطر کوپا آمه‌ریکا و جام ملت‌های اروپا داشتیم. اما همه خیلی خوب کار کردند تا امروز آماده باشیم و نشان دادیم که رئال در فینال‌ها همیشه برنده می‌شود.»

سیو عالی در شروع نیمه دوم: «می‌دانستیم که آنها روی ارسال‌ها خطرناک هستند. من از آن سیو خوشحالم. کمی از قامت بلندم برای مهار توپ استفاده کردم. یک قدم به عقب برداشتم و سپس با همه وجود به بدنم قوس دادم. فکر می‌کنم اگر دو متر قد نداشتم، آن توپ گل می‌شد. گلی که شاید روند بازی را عوض می‌کرد. پس از آن، ما یک بازی تهاجمی بهتر و پویاتر انجام دادیم. با کیفیتی که وینی، جود، کیلیان و رودریگو دارند و سود بردن از خستگی حریف، ضربات نهایی را زدیم.»

کلین‌شیت در فینال لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام: «خیلی خوب است که در یک فینال دروازه خود را بسته نگه دارید. از زمان بازگشتم، شش کلین‌شیت داشته‌ام، پنج بار در فصل گذشته و اکنون اولین‌بار در این فصل. امیدوارم بتوانم این روند را برای مدتی طولانی‌تر حفظ کنم، همچنین در لیگ. برای این مهم سخت کار خواهم کرد.»

منبع: ورزش 3

۰
ارسال نظر