نیمار به زن شناگر جنجالی المپیک چه پیشنهادی داده بود؟

نام لوانا آلونسو، شناگر پاراگوئه‌ای یکبار دیگر برسر زبان‌ها افتاده و این‌بار پای نیمار در میان است.

 نیمار به زن شناگر جنجالی المپیک چه پیشنهادی داده بود؟
کد خبر : ۲۳۵۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، این روزها از لوانا آلونسو، شناگر پاراگوئه‌ای کم نشنیده‌ایم. از جنجال اخراج از المپیک تا واکنش‌های منفی در کشورش و این‌بار یک روایت از نیمار.

لوانا آلونسو، شناگر پاراگوئه‌ای که به دلیل ایجاد جو نامناسب از دهکده المپیک اخراج شده بود، ادعا کرده است که نیمار، ستاره فوتبال برزیلی، به او پیام خصوصی داده است.

آلونسو که در روز اول مسابقات حذف شد و به دلیل عدم رعایت قوانین لباس و حواس‌پرتی هم‌تیمی‌هایش با انتقاد مواجه شده بود، پس از این اتفاق جنجالی، خبر از دریافت پیام خصوصی از نیمار داد.

لوانا آلونسو در مصاحبه با برنامه رادیویی پاراگوئه‌ای "Aire de Todos" و به نقل از روزنامه سان، گفت:

او به من دایرکت داد. این همه چیزی است که می‌توانم بگویم.

وقتی از آلونسو خواسته شد جزئیات بیشتری بدهد، او پاسخ داد:

لطفا از من بیشتر از این نخواهید. پیام‌های او طوری که بود من نمی‌توانم اینجا چیزی بیشتر بگویم.

این ورزشکار زن همیشه ارتباطی با حاشیه دارد.

او پیش‌تر دنیای شنا را با اعلام اینکه قصد دارد در سن ۲۰ سالگی به دوران حضورش در این رشته پایان دهد شگفت زده کرده بود حالا مدعی شده است که دوست دارد برای تیم ملی آمریکا در مسابقات شرکت کند.

او در پخش زنده صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام گفت: «می‌خواهم نماینده آمریکا باشم. آنها مرا تهدید کردند که بیانیه‌ای منتشر خواهند کرد و به من گفتند که حق حضور در المپیک را نخواهم داشت. آنها می‌خواهند مرا تحقیر کنند و می‌گویند که هیچ توانایی خاصی ندارم.

پیش از این بود که اعلام شده بود این شناگر زن به دلیل رفتار نامناسب و لباس تحریک‌آمیز از کاروان ورزشی کشورش در دهکده المپیک اخراج شد.

منبع: ورزش 360

۰
ارسال نظر