بیوگرافی مهرانه مهین ترابی مهمان امشب دورهمی مهران مدیری

ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می‌ماندم. من هم عاشق فرزند هستم و دوست دارم برای افراد خانواده‌ام آشپزی کنم.

بیوگرافی مهرانه مهین ترابی مهمان امشب دورهمی مهران مدیری
کد خبر : ۷۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
0

مهرانه مهین ترابی مهمان امشب دورهمی مهران مدیری شد. برنامه امشب دورهمی، چهارشنبه ۲۲بهمن ماه با حضور مهرانه مهین ترابی از شبکه نسیم پخش می‌شود.

بخوانید: عکس رونمایی از مژگان رمضانی همسر مهران مدیری صحبت دارد؟

مهرانه مهین‌ترابی بازیگر متولد ۲۰ مرداد ۱۳۳۶ در کرج است. او فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری است و جز او کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد.

اولین تجربه بازیگری او ایفای نقشی در تئاتر تله نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی خانم دیانا و در سال ۱۳۵۶ بود. وی با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال ۱۳۶۵ به سینما آمد.

با مجموعه تلویزیونی مش خیرالله صندوقچه اسرار در سال ۱۳۷۰ عضوی از خانواده مجموعه‌های تلویزیونی شد و با نقش آفرینی در مجموعه همسران و خانه سبز به اوج محبوبیت رسید. او همچنین دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد.

بخوانید: برند عطر مهران مدیری به بازار آمد ؛ 690 هزار تومان!

بیوگرافی مهرانه مهین ترابی مجرد

او هنوز مجرد است و در پاسخ به این سؤال که چرا ازدواج نکرده‌است جواب داد: «ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می‌ماندم. من هم عاشق فرزند هستم و دوست دارم برای افراد خانواده‌ام آشپزی کنم. اما از آنجا که بازیگری وجودم را ساخته بود نمی‌توانستم به راحتی از حرفه‌ام بگذرم.»

مهرانه مهین ترابی زنی مدیر و به قول خودش تا حدی سلطه جو، که در شرایط بسته و مردسالار اوایل دهه هفتاد، توانست با یک کمدی مخصوص به خود، قالبی جدید از زنان روز جامعه را به تصویرر بگذارد.

او بلافاصله بعد از «همسران»، در نقش «عاطفه» سریال «خانه سبز»، در قالب زن امروزی دیگری قرار گرفت و در مقابل زنده یاد خسرو شکیبایی، یک بار دیگر در بازیگری به اوج موفقیت رسید.

بخوانید: دورهمی مجید صالحی

۰
ارسال نظر