بازیگران "اوپنهایمر" نیز به دفاع از "باربی" برخاستند!

رابرات داونی جونیر، بازیگر فیلم اوپنهایمر، خواستار قدردانی بیشتری از مارگو رابی و فیلم باربی است!

primary_image
کد خبر : ۲۲۵۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- رابرت داونی جونیور از مارگوت رابی به خاطر نقش آفرینی عالی‌اش در فیلم باربی با وجود نامزد نشدن در جوایز اسکار تمجید کرد. 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، این آقای بازیگر 58 ساله روز سه شنبه برای آخرین قسمت از سری گفتگوی بنیاد «SAG-AFTRA» به استرلینگ کی براون و ویلم دفو پیوست.

این سه نفر در مورد اهمیت کارهایی کوچک برای بهتر فهمیده شدن نقش شخصیت‌ها در حین بازیگری بحث می‌کردند و براون بیان می‌کرد: «هرگز از تماشای کسی که فقط به دوربین گوش می‌دهد خسته نمی‌شوم».

داونی با مثالی از گوش دادن مارگو به مونولوگ چند دقیقه‌ای آمریکا فررا در صحنه‌ای از فیلم کمدی-فانتزی  باربی 2023 توضیح داد: «به عقیده من، مارگو رابی به اندازه کافی برای این نقش تحسین نشده است.»

عجب کار سختی

«آمریکا [فررا] در فیلم یک سخنرانی شگفت انگیز می‌کند. در حین تماشای آن با خودم فکر کردم: واقعاً کار سختی است. مثل یک نمایشنامه تک نفره است. کل فیلم به آن وابسته است.»

او همچنین ادامه داد: «گوش دادن مارگو رابی این سخنرانی همه چیز را بهتر کرده بود. بخش سخت کار گردن او بود. طوری که مارگو به این مونولوگ گوش داد هدف اصلی فیلم را به نمایش می‌گذارد.»

قدردانی داونی پس از آن صورت گرفت که آکادمی اسکار پس از نادیده گرفتن مارگو رابی و گرتا گرویگ، کارگردان این فیلم، خشم عمومی را برانگیخت. 

با این حال آمریکا فررا اولین نامزدی اسکار خود را برای بازی در این فیلم و برای جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن به دست آورد.

۰
ارسال نظر