رایان گاسلینگ بدجوری به اسکار حمله کرد؛ چرا باربی نبود؟

.گاسلینگ در ادامه نوشت:«اما بدون باربی هیچ کنی نبود، و بدون گرتا گرویگ و مارگو رابی هیچ «باربی» نبود.

رایان گاسلینگ  بدجوری به اسکار حمله کرد؛ چرا باربی نبود؟
کد خبر : ۲۲۵۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
2

به گزارش وقت صبح به نقل از سینما دیلی، وقتی دیروز نامزدهای اسکار اعلام شد، نبودن نام گرتا گرویگ در میان نامزدهای کارگردانی و مارگو رابی بازیگر نقش اصلی زن فیلم «باربی» توجه برخی را به خود جلب کرد.

حالا رایان گاسلینگ بازیگر مکمل مرد این فیلم که برای نقش عروسک کِن نامزد اسکار شده است، در بیانیه‌ای به حمایت از همکارانش پرداخت و از آکادمی اسکار انتقاد کرد.

او در این بیانیه گفته:«من بسیار از نامزدی خودم توسط همکارانم در آکادمی اسکار مفتخرم. مفتخرم که نامم در کنار هنرمندان بزرگی در فیلم‌های بسیار عالی‌شان قرار گرفته است. و هرگز فکر نمی‌کردم که این را بگویم، اما بسیار مفتحرم که این نامزدی را برای بازی عروسکی پلاستیکی به نام کن گرفته ام.»

گاسلینگ در ادامه نوشت:«اما بدون باربی هیچ کنی نبود، و بدون گرتا گرویگ و مارگو رابی هیچ «باربی» نبود.

این دو نفر مسئول این فیلم تاریخ ساز و تحسین شده در سطح جهانی هستند. هیچ دستاوری در این فیلم بدون استعداد، نبوغ و توانایی آنها ممکن نبود.

اگر بگویم نامزد نشدن آنها در بخش‌های خودشان من را ناامید کرده، کم گفته ام. آنها برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها با چند عروسک بدون روح و خوشبختانه بدون پایین تنه ما را خنداندند، قلبمان را شکستند، فرهنگ را جلو بردند و تاریخ سازی کردند.

کار آنها باید در کنار سایر نامزدهایی که کاملا لایق نامزدی در رشته خودشان هستند، درک می‌شد.

اما علاوه بر اینها، من بسیار برای آمریکا فررا (که نامزد بخش بهترین بازیگر زن مکمل شد) و دیگر هنرمندانی که استعدادشان را صرف ساخت این فیلم پیشگامانه کردند، خوشحالم.»

 

۰
ارسال نظر
  • محمد معصومی

    گرتا گرویک مارگو رابی
    فیلم باربی

  • ناشناس

    فیلم باربی
    سکوت
    صورتی