گلدن گلوب 2023؛ ناامیدی بزرگی برای طرفداران سینما!

عدم حضور چند فیلم قابل توجه در میان نامزدهای گلدن گلوب به وضوح دید می‌شد و باعث ناامیدی طرفداران سینما شد!

primary_image
کد خبر : ۲۲۱۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-جنیفر لارنس، نیکلاس کیج و تیموتی شالامه نامزدهایی شگفت انگیز در جوایز گلدن گلوب امسال تجربه کردند. 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، فیلم‌های نامزد جوایز گلدن گلوب امسال به تازگی منتشر شدند و بیش از چند شگفتی همراه داشتند.

نامزدهای هشتاد و یکمین جوایز گلدن گلوب صبح دوشنبه مشخص شدند.

باربی در انتظار 9 جایزه بیشترین تعداد نامزدی فیلم را در این سال به دست آورد. فیلم اوپنهایمر با هشت نامزدی دنبال رو باربی شد. قاتلان ماه گل و بینوایان هر دو هفت نامزدی دریافت کردند.

چندین نامزد پیش بینی نشده نیز در میان این فیلم‌ها وجود داشت. از جمله جنیفر لارنس که جایزه بهترین بازیگر زن را در فیلم موزیکال یا کمدی برای کمدی بداخلاق بدون احساسات سخت دریافت کرد.

تیموتی شالامه همچنین به عنوان بهترین بازیگر مرد در بخش موزیکال یا کمدی برای وونکا شناخته شد. لازم به ذکر است جانی دپ برای همین نقش در فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی در سال 2005 نامزدی گلدن گلوب را به دست آورد.

نیکلاس کیج برای فیلم سناریوی رویایی، بهترین بازیگر مرد در بخش موزیکال یا کمدی شد. همانطور خواکین فینیکس برای فیلم ترسناک تحریک آمیز Beau Is Afraid اما فینیکس نامزد بهترین بازیگری برای فیلم ناپلئون نشد.

عدم حضور چند فیلم قابل توجه در میان نامزدهای گلدن گلوب به وضوح دید می‌شد.

رنگ ارغوانی، اقتباسی از موزیکال برادوی، از دسته بهترین موزیکال یا کمدی کنار گذاشته شد. شش نامزدی که در این بخش شناخته شدند عبارتند از: هوا، داستان آمریکایی، باربی، نگهدارنده‌ها، می دسامبر و چیزهای ضعیف. رنگ ارغوانی همچنان نامزد بازیگری برای ستاره‌های فانتازیا بارینو و دانیل بروکس بود.

دسته بهترین فیلم موزیکال یا کمدی نیز پری دریایی کوچک و ونکا را کنار گذاشت.

به گفته برگزارکنندگان جوایز گلدن گلوب، 97 فیلم برای بهترین فیلم درام و 60 فیلم برای موزیکال یا کمدی وجود داشت که برای شش جایگاه در این دسته رقابت خواهند کرد.

۰
ارسال نظر