محمدرضا گلزار با «پانتولیگ» به شبکه 3 می آید!

طبق فراخوان‌های منتشر شده در شبکه سه محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون در مسابقه‌ای با عنوان «پانتولیگ» حضور پیدا خواهد کرد.

محمدرضا گلزار با «پانتولیگ» به شبکه 3 می آید!
کد خبر : ۲۲۰۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، آنطور که تسنیم در انال تلگرامی اش نوشته این مسابقه با محوریت بازی پانتومیم و به تهیه کنندگی جواد فرحانی تهیه کننده سابق برنامه‌های «خندوانه» و «ستاره‌ساز» روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

گفتنی است گلزار پیشتر مسابقه برنده باش را اجرا کرده بود.

همچنین مسابقه اطلاعات عمومی «هفت خان» که با استفاده از الگوی موفق «برنده باش» و این بار در فضای اینترنت پخش شد جزو سوابق اوست.

مسابقه «هفت خان» از روز نخست به دلیل شباهت‌های بسیار به مسابقه «برنده باش» محصول شبکه سه سیما، با اما و اگرهایی مواجه بود.

مشخص نبود جایگزین اینترنتی یک مسابقه تلویزیونی که پیشتر به شکل رایگان و با استفاده از آنتن رسانه ملی، به مخاطب عرضه می‌شد، چقدر مورد استقبال قرار بگیرد.

با این حال همان الگوی موفق که در میانه راه به دلیل اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی تعطیل شد، با برخی تغییرات به انتشار اینترنتی رسید.

محمدرضا گلزار که مجری «برنده باش» هم بود، اجرای «هفت خان» را نیز به عهده گرفت، اما نتیجه، متفاوت با آن چیزی شد که سازندگان برنامه انتظار داشتند.

عدم موفقیت هفت خان گلزار

«هفت خان» هیچ‌گاه نتوانست مخاطبان فراوانی جذب کند و حتی گاه از رقابت با «همرفیق» که خود بسیار مورد انتقاد است، بازماند.

این در حالی است که به نظر می‌رسد «هفت خان» نسبت به «برنده باش»، پرزرق‌وبرق‌تر است و تولیدی پرهزینه‌تر داشته است.

همچنین اعداد و ارقامی که از دستمزد محمدرضا گلزار در جایگاه مجری این مسابقه منتشر شده، بسیار بیشتر از آن چیزی است که روزگاری برای «برنده باش» منتشر شد.

ایده نجات با سلبریتی‌ها

آنطور که خراسان نوشته: پس از روند رو به افول در 8 قسمت نخست، سازندگان «هفت خان» دست به یک تجربه تازه زدند و برای نخستین بار در قسمت 9، با دعوت 2 خواننده به عنوان شرکت‌کننده، شوکی به این برنامه دادند.

حامد برادران و علیرضا طلیسچی 2 خواننده پاپ بودند که در قسمت یک شنبه هفته گذشته حضور یافتند.

اگرچه احتمالاً «هفت خان» در قسمت 9 با استقبال بیشتری مواجه شده، اما این بار در جمع 5 برنامه پربیننده هفتگی پلتفرم نیز قرار نگرفت.

در همین بین که نخستین خبرها درباره احتمال توقف یا تعطیلی «هفت خان» به گوش می‌رسید، صفحه اینستاگرام رسمی «هفت خان» از مخاطبان پرسید آیا دوست دارند در قسمت‌های بعد هم شاهد رقابت سلبریتی‌ها باشند یا نه؟

امری که نشان می‌دهد یکی از برنامه‌های احتمالی سازندگان این مسابقه برای آینده، استفاده دایمی از چهره‌ها به عنوان شرکت‌کننده و کنار گذاشتن مردم عادی است.

۱
ارسال نظر