کارینا کاپور هم راهی برای ورود به هالیوود پیدا کرد!

کارینا کاپور در حالی که اولین حضور خود در هالیوود را تجربه می‌کند ابراز کرد علاقه‌ای به این صنعت ندارد!

primary_image
کد خبر : ۲۱۹۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-کارینا کاپور از برنامه‌های خود برای حضور در هالیوود و فیلم جنایی "قتل‌های باکینگهام" گفت! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کارینا کاپور در فیلم معمایی «قتل‌های باکینگهام» نقش آفرینی خواهد کرد. 

کارینا کاپور اخیراً درباره برنامه‌های خود برای اولین حضورش در هالیوود صحبت کرد. 

این خانم بازیگر هندی از کار بر روی فیلم قتل‌های باکینگهام به کارگردانی هانسال مهتا لذت می‌برد. این فیلم داستانی الهام گرفته از سریال جنایی «میر از ایست‌توان» ساخت آمریکا است. 

حدس و گمان‌های زیادی مبنی بر اینکه حضور این خانم بازیگر در فیلمی که بیشتر به زبان انگلیسی فیلمبرداری شده است به ورود راحت‌تر او به هالیوود کمک خواهد کرد وجود دارد.

در گفتگو با هندوستان تایمز، این بازیگر به تمام شایعات پایان داد و گفت که به فیلم قتل‌های باکینگهام  با هیچ قصدی برای بازکردن شکاف" انجام نداده است.

او گفت: «من عاشق سریال میر از ایست‌توان هستم. وقتی هانسال مهتا برای بازی در سریال قاتل‌های باکینگهام با من صحبت کرد بلافاصله علاقه خودم به نقش‌آفرینی در این فیلم را ابراز کردم.»

خانم بازیگر بالیوودی ادامه داد: «این یک پروژه کاری کاملا جدید برای من است. برای بازی در این نقش بسیار هیجان‌زده و نگران هستم. البته نقش‌آفرینی من در این فیلم ربطی به علاقه من برای ورود به هالیوود ندارد. شکافی در زندگی حرفه‌ای وجود ندارد که بخواهم با هالیوود آن را پر کنم. دلیل نقش‌آفرینی من در این فیلم تنها علاقه من برای امتحان کردن ژانری جدید و متفاوت است.»

این بازیگر پیش از این از ایفای نقش رویایی خود یعنی یک خانم کارآگاه در فیلم قاتل‌های باکینگهام صحبت کرده بود.

او با انتسار یک پست اینستاگرامی نوشت: «جاس شخصیتی بود که در 23 سال گذشته منتظر آن بودم. من همیشه از طرفداران پر و پا قرص ژانر کارآگاهی بودم. بی‌صبرانه منتظر فرصتی بودم تا نقش یک کارآگاه خانم را ایفا کنم.» 

این فیلم قرار است در 22 مارچ 2024 اکران شود.

۰
ارسال نظر