معرفی انواع پیراهن مجلسی زنانه

انواع پیراهن مجلسی زنانه از آن دسته لباس‌های خاصی هستند که باید در کمد هر خانمی وجود داشته باشند. این اقلام به شما کمک می‌کنند تا برای هر مناسبت خاصی که پیش می‌آید یک استایل جذاب و متفاوت داشته باشید و برای آماده شدن نیز سریعاً تصمیم‌گیری کنید.

primary_image
کد خبر : ۲۱۸۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
0

با این‌حال انتخاب میان انواع پیراهن های مجلسی زنانه که قد، رنگ و طرح متنوع دارند براساس نوع مهمانی و مراسم می‌تواند کمی سخت باشد؛ ولی نگران نباشید زیرا ما در این مطلب انواع لباس زنانه و پیراهن مجلسی زنانه که باعث می‌شود در یک مهمانی در مرکز توجه قرار گیرید، را معرفی خواهیم کرد.

1. پیراهن پولکی

جین لو موسس و مدیرعامل وب‌سایت Showpo (خرده‌فروشی آنلاین مد) اعتقاد دارد که داشتن یک ست بلوز و دامن یا پیراهن مجلسی پولکی در هر مراسم شبانه‌ای ضروری است. این یک لباس مهمانی همه کاره است که در همه‌ی دوران‌ها می‌توانید آن را با اکسسوری‌های مختلف ست کنید و در مرکز توجه قرار گیرید.  با این‌حال توجه داشته باشید که قرار نیست کل لباس با پولک باشد. پیراهن مجلسی زنانه پولکی را می‌توانید با پارچه‌های حریر، ساتن ترکیب کنید و یا  تنها یک قسمت از پیراهن را با پولک تزئین کنید.

بانی مد

2. پیراهن مجلسی کوتاه و سیاه

پیراهن مجلسی زنانه با قد کوتاه و رنگ مشکی و انواع بلوز زنانه ایده‌ای جذاب از مگالی کاب (فرانسوی) برای یک مهمانی در اوایل سال 2023 پوشیده بود. این در حالی است که اوت ولدگبریل (Awet Woldegebriel)، بنیانگذار و مدیر خلاق برند Áwet اعتقاد دارد که پوشیدن یک پیراهن مجلسی کوتاه و سیاه بی‌نظیر است و می‌تواند زیبایی‌شناختی و در عین حال ظرافت زنان را به معرض نمایش بگذارد در عین حال که با این لباس احساس راحتی را نیز تجربه خواهند کرد. اگرچه پیراهن میدی هرچقدر ساده‌تر باشد زیباتر خواهد بود اما می‌توان در انتخاب این پیراهن از پارچه‌های سیاه طرح‌دار یا ترکیب دو جنس مختلف از پارچه نیز استفاده کرد.

3. پیراهن شیفت زنانه

لباس شیفت زنانه یکی دیگر از انواع پیراهن مجلسی زنانه است که زنیا آدونتس (مدل) رنگ مشکی آن را با یک دستکش برای حضور در یک مهمانی در سال 2023 انتخاب کرد. دایانا لوموناکو بنیانگذار  برندی Classic Six شیفت را یک لباس بسیار مناسب برای مهمانی می‌داند. او اعتقاد دارد در حالی‌که آماده شدن برای یک مهمانی می‌تواند یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده و دلپذیر باشد؛ اما گاهی اوقات شما عجله دارید و باید هم ظاهری شیک و تمیز داشته باشید، شیفت همان چیزی است که استایل راحت و جذابی برای‌تان فراهم می‌کند. او می‌گوید: «لباس مورد علاقه من برای مهمانی یک پیراهن مینی شیفت است. بسته به فصل، آن را با چکمه‌های بلند و یا صندل و همراه با اکسسوری‌های چشمگیر ست می‌کنم»

بانی مد 2

4. انواع پیراهن زنانه مجلسی ماکسی

شاید در نگاه اول یک پیراهن زنانه مجلسی ماکسی بهترین ایده برای یک مهمانی به نظر نرسد، اما انواع مدل‌های پیراهن ماکسی زنانه وجود دارند که می‌توانند علاوه بر ساختن یک استایل خاص، راحتی را نیز برای‌تان فراهم کنند. این در حالی است که پیراهن‌های ماکسی را می‌توانید با انواع اکسسوری‌ها، کفش و حتی کت بلیزر ست کنید و در آب‌وهوای مختلف نیز آن‌ها را بپوشید. جین لو در این زمینه اعتقاد دارد که پوشیدن لباس زنانه ماکسی این احساس ایجاد می‌کند که مانند یک ستاره روی فرش قرمز راه می‌روید و دیگران خیره به زیبایی و استایل شما شده‌اند.

شما می توانید انواع لباس زنانه را در رویداد بلک فرایدی امسال با بهترین قیمت از بانی مد تهیه نمائید.

5. پیراهن زنانه مجلسی کتی یا بلیزر

اگر جزو زنان شاغل هستید و برای‌تان پیش آمده که بعد از کار باید به مهمانی می‌رفتید، پس حتماً باید در کمد لباس‌تان یک پیراهن بلیزر یا به اصطلاحاً کتی داشته باشید. پیراهن زنانه مجلسی کتی در عین حال که استایلی صیقلی و رسمی به شما می‌دهد باعث می‌شود تا شما نیز در آن احساس راحتی داشته باشید. جین لو می‌گوید پیراهن بلیزر یک انتخاب عالی برای مهمانی‌های رسمی و نیمه رسمی است، به‌ویژه زمانی که خیلی وقت برای آماده شدن ندارید.

6. پیراهن بافت

یکی دیگر از انواع پیراهن مجلسی زنانه که شاید باور نکنید چقدر می‌توانید در استایل‌تان در یک مهمانی رسمی یا غیررسمی تاثیر بگذارید، پیراهن بافت است. دایانا لوموناکو می‌گوید: بعد از پوشیدن این پیراهن حتماً شما هم به این نتیجه خواهید رسید که پیراهن بافت بهترین دوست شما در مواقع حساس و ضروری است. برای خرید پیراهن بافت به دنبال طرح‌های خاص و استایلی باشید که تناسب اندام شما را رعایت کرده باشد. همچنین برای تاثیرگذاری بیشتر می‌توانید میدی یا ماکسی آن را انتخاب کنید و برای  فصل زمستان حتماً یک پیراهن بافت به رنگ سفید داشته باشید.

بانی مد 4

7. پیراهن یقه دار

یکی دیگر از انواع پیراهن مجلسی زنانه که بیشتر برای هوای سرد مناسب است پیراهن مجلسی یقه‌دار است. این پیراهن تعادل کاملی بین شیک بودن و راحتی را برقرار می‌کند. اوت ولدگبریل اعتقاد دارد که پیراهن‌های یقه‌دار از پیچیدگی و سرزندگی پاییزی برخوردار هستند و می‌توانند یک استایل خاص را فراهم سازنند. توجه داشته باشید که پیراهن یقه‌دار هم به‌صورت پیراهن بافت و هم به‌صورت پیراهن‌های ماکسی، مینی و مدل‌های دیگر مجلسی در بازار موجود است و می‌توانید متناسب با سلیقه و فصل آن‌ها را انتخاب کنید.

8. پیراهن مجلسی زنانه پیچشی

یکی دیگر از انواع پیراهن مجلسی زنانه که بسیار سبک، راحت، جذاب و همه کاره است، پیراهن زنانه پیچشی نام دارد. در میان انواع پیراهن‌ها، یک پیراهن زنانه پیچشی می‌تواند کلاسیک‌ترین استایل را ایجاد کند که قطعاً در هر کمد لباس واقعی زنانه وجود آن ضروری است. دلایل زیادی وجود دارد که این لباس برای دهه‌های مختلف مورد توجه صنعت مد قرار گرفته است. جین لو اعتقاددارد که تطبیق‌پذیری در اندام و راحتی در استفاده از پیراهن پیچشی باعث شده تا آن برای هر دو حالت رسمی و غیررسمی مناسب باشد و در هر طیف رنگی، طرح و سایز واقعاً زیبا است.

9. پیراهن زنانه تک شانه

اگر قرار است به یک مجلس رسمی مانند عروسی بروید، انتخاب پیراهن زنانه مجلسی تک شانه یک گزینه‌ی عالی است. پیراهن زنانه که با نام تک آستین نیز شناخته می‌شود، یک انتخاب عالی برای انتقال حس درام و عظمت زنانه است. پیراهن‌های تک آستین را می‌توانید به‌صورت بلند، کوتاه یا مدل‌های دیگر در بازار پیدا کنید با این‌حال لباس ماکسی تک‌شانه بسیار رسمی‌تر است و ظاهری خوش‌فرم به اندام‌ها می‌دهد. 

۲
ارسال نظر