پیشی گرفتن این دختران کی‌پاپی از "بلک‌پینک" و "بی‌تی‌اس"!

شهرت باورنکردنی و یک شبه گروه نیوجینز امید آینده‌ای روشن و موفقیت‌های بی‌سابقه برای اعضای این گروه می‌دهد!

primary_image
کد خبر : ۲۱۸۳۶۰
2

وقت صبح- گروه کی‌پاپی «نیوجنیز» تنها یک سال پس از آغاز فعالیتش به شهرتی غیرقابل باور رسیده است! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، گروه تازه‌کار «نیوجینز» در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد در 19 نوامبر اجرا خواهند کرد. 

شهرت و موفقیت باورنکردنی این دختران جوان صنعت موسیقی را شوکه کرده است! 

این گروه کی‌پاپی همچنین نامزد دریافت 4 جایزه در مراسم موسیقی بیلبورد شده است. حالا اعضای گروه از داستان به شهرت جهانی رسیدن در کمتر از یک سال می‌گویند.

اعضای گروه دانی‌ال، هه‌رین، هانی، هه‌این و مینجی هرگز تصور نمی‌کردند که در زمانی بسیار کم به شهرت جهانی حال حاضر خود برسند. بزرگترین عضو این گروه 19 و کوچکترین عضو تنها 15 سال دارد!

هانی 19 ساله درباره شهرت گروهشان گفت: «زمانی که آهنگ «Hype Boy» در شبکه‌های مجازی جنجالی شده بود را به خاطر دارم. دیدن افرادی که خارج از کره ما را می‌شناختند و چالش آهنگمان را اجرا می‌کردند غیرقابل باور بود.»

این آیدل جوان ادامه داد: «این موضوع برای آهنگ «OMG» نیز صدق می‌کند. ما از تماشای ویدیوهای رقصیدن طرفداران با این آهنگ لذت می‌بریدم. طبیعتاً عشق و حمایت زیادی احساس کردیم.»

این گروه کی پاپ از زمان آغاز فعالیتشان در ژوئیه 2022، تلاش کردند تا عشق و توجهی که از طرفداران دریافت می‌کنند را جبران کنند.

این گروه دختر در مورد اجرای آتی خود در جوایز موسیقی بیلبورد که به صورت زنده از پخش خواهد شد، وعده سبک جدیدی را به طرفداران داده‌اند. نیوجینز تو آهنگ موفق «Super Shy» و «OMG» را در این مراسم اجرا خواهند کرد.

نیوجنیز نامزد دریافت جایزه برای بهترین هنرمند جهانی، هنرمند برتر کی‌پاپ، آلبوم برتر کی‌پاپ و دو بار برای آهنگ برتر کی‌پاپ هستند. این دست‌آورد برای یک گروهی تازه‌کار با اعضایی جوان در کی‌پاپ بی‌سابقه است! 

تمام گروه‌های مشهور کی‌پاپ مانند بلک‌پینک و بی‌تی‌اس برای رسیدن به شهرت امروزی خود سال‌ها تلاش کردند. با این حال به نظر می‌رسد نیوجینز در حال لذت بردن از شهرتی یک شبه است! 

هه‌این 15 ساله فاش کرد که نامزد شدن در این جوایز برای آن‌ها باورنکردنی بود.  

دنی‌ال 18 ساله فاش کرد که طرفداران در سال 2024 می‌توانند انتظار سوپرایزهای متفاوتی داشته باشند: «هر سال یک ماجراجویی جدید و هیجان انگیز است!! 2024 برای ما سالی پر از تجربیات جدید و انتشار آهنگ‌های جدید خواهد بود. ما مشتاقانه منتظر دیدار با «بانی‌ها» در سراسر جهان هستیم.

بانی نامی است که این گروه برای طرفداران خود انتخاب کرده‌اند. 

۰
ارسال نظر
  • جیمین لاور💛

    خب وقتی با پول میای بالا همین میشه دیگه😏
    خود بی‌تی‌اس بیگ‌هیت رو که (نیوجینز اونجا ایجاد شده) از اول سرپا کرده!!

  • Jk.suga

    *وقتی با پول به جایی می‌رسی
    بی تی اس می‌تونه یک شبه همشون رو بخره و یادمون نره که راه ها برای نیوجینز و بلک پینک هموار بود چون از کمپانی مشهوری بالا رفته بودن که اون افراد برای اینکه سهامشون پایین نیاد چه کارا که نکردن اما بی تی اس خودش بزرگترین کمپانی کیپاپ رو درست کرده وقتی کمپانی ورشکسته میشه یعنی تمومه و یه تومنم ارزش نداره ولی بیای با تلاش خودت به جای اینکه رئیس کمپانی کمکت کنه خودت با تلاش هات بشی بزرگترین بوی بند جهان و بزرگترین خواننده ها از تو حرف بزنن یعنی موفقیت و اوج...
    نیوجینز که الان پا رو هم گذاشتن و می‌دونن پی دی نیم برای اینکه سهامش نیاد پایین به هر حیوانی اونا رو تبدیل می‌کنه خودشونم می‌دونن حتی یکی از اعضای بی تی اس نباشه کمپانی رو هواست و از شهرت خبری نیست و تا ۲۰۲۵ کل کیپاپ جوایز رو بگیرن چون سربازی اعضا ی بی تی اس تموم شد دنیا دست بی تی اس هس🤡😂🦦