آخرین آرزوی "میتو پری" برای حرفه بازیگری‌اش!!

ستاره سریال «فرندز» در فکر ساختن فیلمی از زندگی خود بود و زک افران را برای ایفای نقش خودش انتخاب کرده بود.

آخرین آرزوی "میتو پری" برای حرفه بازیگری‌اش!!
کد خبر : ۲۱۸۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-متیو پری، بازیگر فقید سریال پرطرفدار «فرندز» آرزو داشت زک افرون در فیلم زندگینامه او نقش آفرینی کند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، متیو پری و زک افرون برای اولین بار در سال 2009 با یکدیگر همکاری کردند. زک افران در فیلم «دوباره 17» نقش جوانی‌های شخصیت متیو پری را ایفا کرد.   

حالا آتنا کرازبی، یکی از دوستان نزدیک متیو،  فاش کرده است که ستاره سریال «فرندز» در فکر ساختن فیلمی از زندگی خود بود. ظاهرا متیو زک افران را به عنوان بازیگری که شخصیت او را ایفا می‌کرد انتخاب کرده بود.

متیو پری امیدوار بود برای این پروژه بسیار خاص با بازیگر فیلم «17 Again» بار دیگر همکاری داشته باشد.  

آتنا کرازبی تنها یک روز پیش از مرگ متیو پری در حال صرف غذا با او در هتل بل ایر دیده شده بود. حالا این خانم گزارشگر فاش کرده است که قصد متیو برای ساختن فیلمی درباره زندگی خود بسیار جدی بوده است! 

آتنا همچنین افزود که پری استعداد بازیگری زک افران را ستایش می‌کرد و به همین دلیل او را برای این نقش در نظر داشت. 

پری و افرون در سال 2009 در فیلم کمدی «دوباره 17» نقش آفرینی کردند.

در این فیلم، پری نقش مایک اودانل را بازی می‌کند، پدری میانسال و بدشانس که در زمینه شغلی خود شکست خورده است. او دو فرزند دارد که از او متنفرند و همسری که به تازگی درخواست طلاق داده است.

با این حال در لحظه ناامیدی اودانل جادو به کمک او می‌آید. او به دوران 17 سالگی خود (با بازی افرون) بازمی‌گردد. حالا او این فرصت را دارد تا تمام زندگی خود را از نو انجام بسازد. با این حال معلوم می‌شود که شاید او فقط باید قدر آنچه را که دارد بداند.

جسد پری 54 ساله روز شنبه پس از غرق شدن در خانه خود در لس آنجلس  پیدا شد. منابع پلیس لس آنجلس گفتند که هیچ ماده مخدری در صحنه پیدا نشده است.

۰
ارسال نظر