عکس/ ظاهر جدید عضو گروه کی‌پاپ “استری کیدز” طرفداران را شگفت زده کرد!

بنگ چان لیدر گروه کی‌پاپ استری کیدز با تغییر ظاهر جدید و ناگهانی خود در کنسرت ژاپن این گروه طرفداران را متعجب کرد!

عکس/ ظاهر جدید عضو گروه کی‌پاپ “استری کیدز” طرفداران را شگفت زده کرد!
کد خبر : ۲۰۴۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - طرفداران گروه استری کیدز با دیدن رنگ مو جدید و جالب بنگ چان، لیدر این گروه موفق، شگفت زده و خوشحال شدند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، استری کیدز این روزها یکی از پرطرفدارترین و جنجالی ترین گروه‌های کی‌پاپ است! حالا بنگ چان با تغییرات چشمگیر موهایشان در طول کنسرت گروه در ژاپن طرفداران را شوکه کرده است!

تا چند روز پیش بنگ چان لیدر این گروه موفق با موهای تیره و مشکی رنگ خود دیده می‌شد. ظاهر ساده و طبیعی او نیز مورد علاقه و حمایت طرفداران بود. این آقای آیدل 25 ساله با هر استایلی عالی به نظر می‌رسد.

ظاهر جدید عضو محبوب گروه استری کیدز!

با این حال، هنگامی که گروه در مسیر خود به ژاپن به فرودگاه گیمپو رسید، این ستاره جوان در حالی که موهای خود را با کلاهی مشکی پوشانده بود دیده شد.

طرفداران نیز به این ظاهر عجیب شک نکردند. تمام توجه کاربرات به ظاهر شیک بنگ چان از ببرند لوکس ژیوانژی بود. طرفداران این گروه معتقدند این نشانه‌ای از یک همکاری جدید است! احتمال دارد بنگ چان به زودی به عنوان سفیر این برند لوکس و گران قیمت معرفی شود.

ما اکنون می‌دانیم که کلاه او چیزی را پنهان کرده بود. یک دگرگونی چشمگیر ظاهری!

گروه استری کیدز حال حاضر اولین تور خود در استادیوم‌های سرپوشیده را اجرا می‌کنند. در حال حاضر این گروه در دو شهر ژاپن طرفداران خود را ملاقات کرده‌اند. این نوع کنسرت‌ها نشان دهنده محبیوبیت و موفقیت بالای گروه‌های موسیقی هستند.

در اولین کنسرت گروه استری کیدز در اوزاکا، بنگ چان با موهای زیبای زنجبیلی خود روی صحنه ظاهر شد!

به نظر می‌رسد این رنگ در نور بیشتر شبیه به بلوند توت فرنگی است. فرهای طبیعی بنگ چان نیز ظاهر جدید او را زیباتر کرده است!

برخی این رنگ را با رنگ موی او در آلبوم «No Easy» این گروه مقایسه کرده‌اند. اگرچه آن رنگ مو بسیار پر رنگ تر و فانتزی تر بود. بود.

ظاهر بنگ چان برای آلبوم نو ایزی

با وجود تغییر ظاهر ناگهانی این آقای آیدل، همانطور که می‌شود تصور کرد، طرفداران ظاهر جدید او را ستایش کرده‌اند!

۲
ارسال نظر