حسرت بزرگ عضو محبوب گروه “بی تی اس” بازیگری است!

آرزوی بزرگ تهیونگ عضو محبوب گروه بی تی اس بازگشت به صنعت بازیگری در نقشی جدید و متفاوت است!

primary_image
کد خبر : ۲۰۴۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - تهیونگ یکی از اعضای گروه مشهور و موفق بی تی اس آرزو دارد روزی در یک فیلم یا سریال جدید نقش آفرینی کند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، تهیونگ عضو محبوب گروه بی تی اس اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در سریال «هوارانگ» کسب کرد. این سریال کره‌ای محبوب با بازی بازیگران مشهور و دوستان نزدیک تهیونگ، پارک سئو جون و پارک هیونگ شیک فیلمبرداری شد.

با این حال، تهیونگ از آن زمان به طور جدی به صنعت بازیگری بازنگشته است.

این آیدل مشهور همچنین کارنامه درخشانی در خواندن آهنگ‌های تیتراژ سریال‌های مشهوری دارد. در کنار سریال هوارانگ او برای سریال‌های مشهور دیگری مانند تابستان محبوب ما و کلاس ایته‌وون نیز آهنگ تیتراژ خوانده است.

کمی پیش شایعه شده بود که این عضو گروه بی تی اس قرار است به گروه بازیگران سریال «بازی مرکب» بپیوندد. با این حال، زمانی که بازیگران فصل دوم این سریال اعلام شد، او در آن لیست حضور نداشت.

تهیونگ عاشق شخصیت‌های منفی است!

اکنون، تهیونگ نقشی را که بیشتر از همه دوست دارد را در مصاحبه‌ جدیدش فاش کرده است.

مجله رولینگ استون از این آیدل پرسید که چه چیزی او را بیشتر از همه به یک نقش جذب می‌کند. تهیونگ فاش کرد که او عاشق نقش آفرینی در فیلم‌ها است و اغلب به سمت شخصیت‌های منفی کشیده می‌شود.

وی توضیح داد که اگر فیلم را به عنوان یک کل نگاه کنید، متوجه می‌شوید که شخصیت‌های منفی نقش مهمی را ایفا می‌کنند. این شخصیت‌ها تمام ابعاد مختلف یک فیلم را تحت تاثیر قرار می‌دهند!

تهیونگ آنچنان به سمت شخصیت‌های شرور جذب شده است که حالا او امیدوار است روزی چنین شخصیتی را بازی کند. اکنون نقش آفرینی در چنین شخصیت هدف اوست.

تهیونگ در مصاحبه خود اعتراف کرد: «من همیشه شخصیت‌های شرور را به دقت بررسی می‌کنم. حتی به بسیاری از دوستان و اطرافیانم گفته‌ام که اکنون این جاه طلبی را دارم که حداقل یک بار چنین نقشی را بازی کنم.»

سال گذشته، آقای آیدل از بازیگر هالیوودی فقید هیث لجر به خاطر ایفای نقش شخصیت شرور فیلم بتمن، به عنوان یکی از الگوهای خود نام برد.

۳
ارسال نظر