همه چیز درباره شایعات نامزدی این اعضای گروه “بلک پینک” و “بی تی اس”!!

آیا شواهد موجود در فضای مجازی مبنی بر رابطه احساسی جونگکوک گروه بی تی اس و رزی گروه بلک پینک واقعی هستند؟

primary_image
کد خبر : ۲۰۳۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - ویدیوهایی جنجالی با میلیون‌ها بازدید مبنی بر رابطه احساسی میان جونگکوک و رزی در اینترنت در حال چرخش هستند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، اخیراً ویدیوهایی با شواهدی مبنی بر رابطه احساسی و قرار ملاقات جونگکوک از گروه بی تی اس و رزی از گروه بلک پینک در فضای مجازی منتشر شده است. آیا این شوهد واقعیت دارند؟

اخیراً، ویدیویی با نزدیک به 400000 لایک و بیش از 4 میلیون بازدید در فضای مجازی پخش شده است. این ویدیوها شواهدی مبنی بر اینکه این دو آیدل مشهور با هم قرار ملاقات دارند، را منتشر کرده‌اند.

اولین مدرک عکسی است که گویا رزی و جونگکوک را با هم در خیابان با یکی از کارکنان نشان می‌داد. جایی که به نظر می‌رسد عضو گروه بی تی اس به سمت رزی خم شده است.

با این حال، کاربران اینترنت به سرعت در مورد این عکس مشکوک شدند. خطی سفید در اطراف جونگکوک وجود دارد که به عنوان نشانه‌ای در فوتوشاپ شدن عکس‌ها شناخته می‌شود.

برخی از کاربران اینترنتی متوجه شدند که قبلاً سویشرت جونگکوک را دیده بودند. آقای آیدل در سال 2019 زمانی که همراه با جیمین در لندن بودند با این لباس دیده شده بود.

عکس‌های جعلی و شایعات نادرست درباره دو آیدل مشهور!

طرفداران به سرعت عکس اصلی جونگکوک را پیدا کردند که برای فتوشاپ کردن این عکس ادعایی استفاده شده بود. در عکس اصلی، غیرممکن است که متوجه نشوید که جونگکوک دقیقا همان لباس‌ها را پوشیده است و ژست یکسانی در هر دو عکس دارد.

تصویر اصلی استفاده شده به عنوان پس زمینه در واقع عکسی است که از خواننده گروه بلک پینک به همراه تالیا رایدر در خیابان‌های نیویورک در سال 2021 گرفته شده است.

یکی دیگر از این شایعات به شباهت‌های بین عکس‌های این دو آیدل داخل خودرو اشاره می‌کند.

طرفداران به سرعت به این نکته اشاره کردند که داشتن یک نوع ماشین برای آیدل‌ها در هنگام رفت و آمد به برنامه‌های مختلف، به خصوص اگر شامل ملاقات با طرفداران باشد، امری طبیعی است.

یکی دیگر از طرفداران شواهد مشابهی را به اشتراک گذاشت و همراه با عکس‌هایی از سفرهای اخیر که ادعا می‌کرد هر دو آیدل در یک مکان مانده‌اند. آن‌ها همچنین اشاره کردند که هر دو خواننده در کنسرت هری استایلز در کره جنوبی دیده شدند.

با این حال، مشخص بود که وقتی خواننده انگلیسی به کره آمد، بسیاری از آیدل‌های کی‌پاپ و افراد مشهور در این کنسرت شرکت کردند. بنابراین آن‌ها در میان جمعیت عظیمی از ستاره‌های زن و مرد دیگر بودند.

با پیشرفته‌تر شدن فناوری، عجیب نیست که عکس‌های ویرایش شده از آیدل‌ها در کنار یکدیگر واقع بینانه تر به نظر می‌رسند. با این حال، به نظر می‌رسد که این ادعاها و شایعات هیچ چیزی درباره این این دو آیدل مشهور را ثابت نمی‌کنند!

۰
ارسال نظر