بازگشت فیلمی که باعث ازدواج “آنجلینا جولی” و “برد پیت” شد!

فیلمی که جرقه رابطه عاشقانه آنجلینا جولی و برد پیت بازیگران مشهور هالیوود را برانگیخت با آقا و خانم اسمیت جدیدی به سینما بازمی گردد!!

بازگشت فیلمی که باعث ازدواج “آنجلینا جولی” و “برد پیت” شد!
کد خبر : ۱۸۹۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - فیلم «آقا و خانم اسمیت» که در سال 2005 برای اولین بار اکران شد قرار است با بازیگران محبوب و جدیدی بازسازی شود!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، آنجلینا جولی و برد پیت در سال 2005 پس از ملاقات سر صحنه فیلم موفق «آقا و خانم اسمیت» تبدیل به یکی از قدرتمندترین زوج‌های هالیوود شدند.

حالا این فیلم محبوب در قالب یک سریال بازسازی شده است. اولین پیش پرده از بازسازی «آقای و خانم اسمیت» با بازی

دونالد گلاور و مایا ارسکین

دونالد گلاور و مایا ارسکین

منتشر شده است.

در سال 2005، فیلم کمدی اکشن عاشقانه به کارگردانی داگ لیمان با همین نام دنیای سرگرمی را تکان داد. داستان این فیلم درباره یک زوج متاهل طبقه متوسط است که متوجه می‌شوند متعلق به آژانس‌های جاسوسی رقیب هستند.

این زن و شهور مامور شده‌اند تا یکدیگر با بکشند!

آنجلینا جولی و برد پیت که در حین فیلمبرداری عاشق یکدیگر شدند و بعداً به قدرتمندترین زوج هالیوود تبدیل شدند. این زوج فوق ستاره محبوب که در سراسر جهان به نام «برانجلینا» شناخته می‌شوند،

پیش از درخواست طلاقشان یک دهه زندگی مشترک دلنشینی را تجربه کردند. این زوج صاحب شش فرزند هستند.

بازسازی تلویزیونی فیلم مشهور هالیوودی در راه است!

علیرغم اتفاقات ناخوشایندی که در پایان زندگی مشترک این زوج رخ داد، به جرات می‌توان گفت که فیلم «آقا و خانم اسمیت» تاثیر زیادی در تثبیت جایگاه آن‌ها در هالیوود ایفا کرده است.

آنجلینا جولی و برد پیت در فیلم آقا و خانم اسمیت

آنجلینا جولی و برد پیت در فیلم آقا و خانم اسمیت

حالا ستاره فیلم دونالد ستاره فیلم اسپایدرمن و مایا بازیگر «PEN15» این نقش‌های نمادین را در بازسازی تلویزیونی این فیلم بر عهده گرفته‌اند.

اولین پیش پرده این فیلم که کمتر از 9 ثانیه بود، این زوج را در یک سری نماهای اکشن نشان می‌دهد.

تاریخ دقیق انتشار این سریال هنوز اعلام نشده است، اما این سریال در ماه نوامبر در شبکه پخش خانگی پرایم ویدیو منتشر خواهد شد.

به جرات می‌توان گفت که به گزارش وقت صبح تاریخچه واقعی عشق و عاشقی فیلم اصلی تکرار نخواهد شد. مایا با بازیگر موفق مایکل آنگارانو ازدواج کرده است. در حالی که دونالد و همسرش میشل وایت سه پسر دارند.

۰
ارسال نظر