خداحافظی “مرد عنکبوتی” با صنعت بازیگری!

تام هالند فاش کرده است که پس از اتمام سریال جدیدش به زمانی برای استراحت نیاز دارد و یک سال از بازیگری مرخصی گرفته است!

خداحافظی “مرد عنکبوتی” با صنعت بازیگری!
کد خبر : ۱۷۹۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - تام هالند از نقش آفرینی در سریال جدید خود به نام «Crowded Room» به عنوان سخت‌ترین پروژه کاری خود یاد کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، تام هالند بازیگر بریتانیایی در مصاحبه جدید خود خبر مرخصی کاری خود را منتشر کرده است. این بازیگر 27 ساله فاش کرده است که پس از گذراندن یک تجربه سخت در ساخت سریال «Crowded Room» یک سال استراحت از بازیگری خواهد داشت.

این سریال جدید در شبکه اپل تی وی پلاس منتشر خواهد شد.

هالند در مصاحبه خود اعلام کرد: «این پروژه مطمئناً زمان سختی بود. ما بر روی احساسات خاصی کار می‌کردیم که قبلاً هرگز تجربه نکرده‌ بودم.

علاوه بر آن، تهیه‌کننده بودن، رسیدگی به مشکلات روزمره که با هر مجموعه فیلمی پیش می‌آید، به سطح فشار نقش آفرینی در این پروژه اضافه کرده بود.» این فیلم اولین تجربه هالند در تهیه کنندگی بوده است.

این آقای بازیگر همچنین افزود: «من یک سال مرخصی گرفته‌ام. این مرخصی نتیجه سختی پروژه اخیرم است.»

با وجود سخت بودن این پروژه، بازیگر نقش مرد عنکبوتی فاش کرده است که از کار کردن بر روی این پروژه واقعاً لذت برده است و تجربه‌های ارزنده‌ای از اولین تجربه تهیه کنندگی خود بدست آورده است.

تام هالند و آماندانا سایفرید بازیگران نقش اصلی سریال The Crowded Room

تام هالند و آماندا سایفرید بازیگران نقش اصلی سریال The Crowded Room

آقای بازیگر سختکوش بلاخره خسته شد!

تام هالند درباره مرخصی خود گفت: «من با سخت کوشی غریبه نیستم. من همیشه با این ایده زندگی کرده‌ام که سخت کوشی کار خوبی است. همیشه از آن لذت بردم. با این حال این پروژه من را واقعا خسته کرده است. بلاخره زمانی فرا رسیده به استراحت نیاز دارم.»

با وجو خستگی هالند برای دیدن نتیجه این پروژه هیجان زده است. به گزارش وقت صبح تام هالند در این سریال نقش دنی سالیوان را بازی می‌کند.

مردی بی‌گناه که پس از تیراندازی سال 1979 در شهر نیویورک دستگیر می‌شود. از طریق بازجویی‌هایی توسط کارآگاه ریا گودوین به بازی آماندا سایفرید، گذشته غیرمعمول دنی آشکار می‌شود.

امی راسوم، ساشا لین، ویل چیس و لیور راز نیز در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند. همچنین جیسون آیزاکس، کریستوفر ابوت، زکری گولینگر و توماس سادوسکی نیز ستاره‌های مهمان این سریال هستند.

سه قسمت اول «The Crowded Room» روز جمعه در Apple TV+ پخش می‌شود و قسمت‌های دیگر آن نیز تا ۲۸ ژوئیه منتشر خواهند شد.

۰
ارسال نظر