آقای رپر؛ جدیدترین مجسمه موزه مادام توسو!

از مجسمه جدید دریک، رپر مشهور کانادایی در موزه مجسمه‌های توسو در لندن رونمایی شده است!

آقای رپر؛ جدیدترین مجسمه موزه مادام توسو!
کد خبر : ۱۴۷۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - مجسمه جدید دریک در موزه توسو لندن، حتی بدلی از گردنبند الماس نشان و گران قیمت این خواننده را نیز به نمایش گذاشته است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مجسمه دریک در موزه مادام توسو در لندن رونمایی شده است. جدیدترین مجسمه مومی این خواننده و رپر کانادایی به مجسمه ستارگانی مانند ریحانا، آریانا گرانده، بیانسه، مایلی سایرس در این موزه مشهور پیوسته است.

مجسمه این خواننده تیشرتی ارتشی و شلوار شش جیب به همان طرح به تن دارد. ظاهر این مجسمه از ظاهر غافلگیرکننده دریک در اجرایی به همراه رپر مشهور آمرکیایی به نام فیوچر در جشنواره Wireless در سپتامبر 2021 الهام گرفته شده است.

مجسمه مومی خواننده برنده گرمی همچنین یک ژاکت پفی سبز روشن و کفش‌های سفید رنگ مدل ایر فورس 1 برند نایک به تن دارد.

مجسمه دریک در موزه توسو

تمام خالکوبی‌ها و پیرسینگ‌های دریک نیز بر روی مجسمه گنجانده شده است. همینطور موهای از ته تراشیده شده او و طراحی قلبی که در آن زمان بر روی موهای خود داشت. این مجسمه همچنین قطعات جواهر برندهای کارتیه و ون کلیف که به این خواننده تعلق دارند را نیز به نمایش گذاشته است.

تیم واترز، مدیر کل موزه مادام توسو لندن، در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «با وجود خبرهایی حاکی از نقل مکان این خواننده به لندن، می‌خواستیم به گرمی از او استقبال کنیم و غشقمان به این ستاره را نشان دهیم. ما او را در یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری لندن جاودانه کردیم.»

واترز ادامه داد: «نمی‌توان انکار کرد که او یک نماد موسیقی است. او ببرنده جوایز بی‌شماری و نامزدی‌های متعدد شده است؛ از جمله در جوایز بریت امسال. مطمئنیم که طرفداران مشتاقانه به دیدار این مجسمهه خواهند آمد.»

۰
ارسال نظر