چه جور بفهمیم پسری دوستمان دارد، اما چیزی به زبان نمی‌آورد؟

جالب توجه است در عصر امروز اغلب پسران به جای اینکه بتوانند به راحتی ابراز علاقه کنند نیز سعی می‌کنند با رفتارهایشان عشق خود را نشان دهند.

primary_image
کد خبر : ۲۱۹۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، لذا پسری که دوستت داره ولی نمیگه نیاز دارد که در موقعیتی مناسب ابراز احساسات کند اما به هر دلیلی شرایط ابراز عشق و علاقه را ندارد فرضا یا موقعیت مالی‌اش در حال حاضر این اجازه را نمی‌دهد، خجالت می‌کشد و...

بنابراین قصد داریم به نشانه‌های رفتاری پسری اشاره کنیم که شما را دوست دارد اما حرفی نمی‌زند.

نشانه‌های رفتاری پسری که دوستت داره ولی نمیگه

به هنگام حرف زدن با شما هل می‌کند

سعی می‌کند از نگاه کردن به شما اجتناب کند

دوست دارد ارتباطش را به شما نزدیک‌تر کند

درباره شما کنجکاو است

حامی و پشتیبان شماست

به احساسات شما اهمیت می‌دهد

برای شما و باورهایتان ارزش قائل است

دوست دارد او را مرد خوب و موفقی بدانید

همدلی و همراهی کردن با شما

به آراستگی خود اهمیت می‌دهد

پیش شما خود واقعی‌اش است

۱. به هنگام حرف زدن با شما هول می‌کند

اغلب پسری که دوستت داره ولی نمیگه به هنگام حرف زدن با دختری که دوستش دارد هل می‌کند یا سعی می‌کند به هنگام حرف زدن به زمین نگاه کند. 

۲. سعی می‌کند از نگاه کردن به شما اجتناب کند

از آنجایی که مردان عاشق عموما علاقه زیادی به چشمان کسی که دوستش دارند، دارند نیز سعی می‌کنند به چشمان زن نگاه نکنند. اغلب این مردان از نگاه کردن به زن طفره می‌روند و سعی می‌کنند به زمین یا اطراف نگاه کنند ولی این ما بین ریز نگاهی هم به فرد مورد نظر می‌کنند. 

پسری که دوستت داره ولی نمیگه با چشم‌هایش علاقه و احساساتش را به زن منتقل می‌کند البته اگر طرف مقابلش بتواند معنای نگاه‌های مرد را تشخیص دهد. 

پیر خجالتی عاشق است اما چیزی نگفت.

۳. دوست دارد ارتباطش را به شما نزدیک‌تر کند

مردی که دوستت داره ولی نمیگه تلاش می‌کند بیشتر با شما در ارتباط باشد تا بتوانید با مشاهده رفتارهایش متوجه علاقه و عشق او نسبت به خود شوید. 

مرد معمولا تلاش می‌کند با صحبت از خاطرات خوشی که داشته و یا ماجراهایی که گذرانده نیز سر صحبت را با شما باز کند و بتواند رابطه نزدیکی هم با شما داشته باشد. 

۴. درباره شما کنجکاو است

پسری که دوستت داره ولی نمیگه علاقه بسیاری دارد که درباره شما بیشتر بداند، با ارتباط گرفتن با شما تلاش می‌کند که از شما درباره علایق و خواسته‌هایتان بیشتر اطلاعات داشته و شما را خوشحال سازند فرضا اگر گل خاصی را دوست دارید در مناسبت‌های خاص همان گل را برایتان بخرد که خوشحالتان کند و. . 

۵. حامی و پشتیبان شماست

پسری که شما را دوست دارد در تمامی شرایط کنار شماست و از شما و خواسته‌هایتان حمایت می‌کند، شما را به هنگام ناراحتی‌ها و سختی‌ها تنها نمی‌گذارد و سعی می‌کند به شما کمک کند. 

۶. به احساسات شما اهمیت می‌دهد

احساسات شما برای مردی که دوستتان دارد اهمیت زیادی دارد، دوست ندارد شما را ناراحت ببیند به همین سبب از انجام کارهایی که سبب ناراحتی شما شود پرهیز می‌کند و یا اگر از بابت مسائل دیگر دلخور و عصبی باشید تلاش می‌کند شما را آرام سازد. 

۷. برای شما و باورهایتان ارزش قائل است

مردی که شما را دوست دارد باورهای شما را کوچک ندانسته و به عقاید و باورهایتان احترام می‌گذارد. 

مرد عاشق به سبب باورهایتان شما را زیر سوال نمی‌برد و با حمایت از شما همراهی خود را در کنارتان نشان داده و ثابت می‌کند. 

پیر خجالتی عاشق است اما چیزی نمی گفت.

۸. دوست دارد او را مرد خوب و موفقی بدانید

مرد عاشق دوست ندارد ذهنیت بدی درباره او داشته باشید به همین سبب تلاش می‌کند اشتباهات خود و رفتارهایی که شما را ناراحت می‌سازد اصلاح کند چون دوست دارد از نظر شما مرد خوبی دیده شود. 

همچنین برای اینکه او را مرد موفق و پر تلاشی بدانید سعی می‌کند وظایف شغلی خود را به خوبی به انجام برساند. 

۹. همدلی و همراهی کردن با شما

پسری که دوستت داره ولی نمیگه با رفتارهای خود عشق و علاقه‌اش را نشان می‌دهد فرضا مواقعی که نیاز به شنیده شدن دارید به حرف‌ها و درد دل‌هایتان گوش می‌دهد، با حرف‌هایش شما را آرام می‌سازد و. . 

به طور کل سعی می‌کند حضور خود را پررنگ کند تا شما در تنهایی احساسات منفی خود را سرکوب نکنید بلکه بتوانید با او به راحتی صحبت کرده و به حال خوبی دست یابید. 

۱۰. به آراستگی خود اهمیت می‌دهد

پسری که شما را دوست دارد سعی می‌کند پوشش خوب و مناسبی داشته باشد البته آنطور که شما دوست داشته باشید. 

دوست ندارد او را ژولیده و دمق ببینید بلکه هر زمان که قرار است شما را به هر دلیلی ملاقات کند به پوشش خود اهمیت زیادی داده و آراسته و مرتب در محل حضور می‌یابد. 

۱۱. پیش شما خود واقعی‌اش است

عموما اکثر مردان سعی می‌کنند خود را فراتر از آنچه که هستند نشان دهند اما مرد عاشق تلاش می‌کند در کنار شما خود واقعی‌اش باشد چرا که می‌خواهد اصیل باشد و به چشمان شما جذاب باشد. . 

نمی‌خواهد رفتارهای غیر واقعی داشته و می‌خواهد اگر زن به او علاقمند شد عاشق خود حقیقی او شود نه شخصیتی که با نقش بازی کردن در ذهن طرف مقابل ساخته شده است. 

منبع: روان آرام

۱۱
ارسال نظر