بهترین محصولات ضد لکی که می توانید داشته باشید

مشکلات پوستی مانند آکنه، جوش های سرسیاه و چین و چروک هایی که با افزایش سن ایجاد می شوند، اعتماد به نفس ما را کاهش می دهند.

بهترین محصولات ضد لکی که می توانید داشته باشید
کد خبر : ۱۷۰۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
0

اما یکی از رایج ترین مشکلات پوستی لک های تیره ای هستند که به دلیل قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید، تغذیه ناسالم و بیماری ایجاد می شوند.

این لک ها زیبایی چهره را از بین برده و باعث کاهش اعتماد به نفس می شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله بهترین ضد لک خارجی و ایرانی را معرفی کنیم. با استفاده از این محصولات می توانید لک های پوستی را درمان کرده و از بروز مجدد آن ها جلوگیری کنید.

بهترین ضد لک برای جای جوش

جای جوش باعث ایجاد لک های تیره ای روی پوست می شود که برای درمان سریع آن نیاز به ضد جوش و ضد لک وجود دارد. به همین دلیل در ادامه بهترین ضد لک برای جای جوش را معرفی می کنیم.

اما پیش از آن توصیه می کنیم در کنار کرم روشن کننده از تونر ضد لک ویتالیر استفاده کنید تا لک های تیره با سرعت بیشتری از روی پوستتان محو شوند.

کرم ضد لک و روشن کننده صورت فیس دوکس سری پیگمازوم

اگر قصد خرید بهترین کرم ضد لک پوست را دارید می توانید ضد لک و روشن کننده صورت فیس دوکس سری پیگمازوم را انتخاب کنید.

این محصول حاوی مواد روشن کننده پوست مانند ویتامین C، لیپوزومال، سولفورا وایت و آلفا آربوتین است و باعث از بین رفتن لک های ناشی از جوش صورت، آفتاب، ملاسما و افزایش سن می شود.

از دیگر خواص کرم پیگمازوم برای پوست می توان به بازسازی رشته های کلاژن، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، خواص ضد پیری و روشن کنندگی اشاره کرد. شما می توانید از این محصول در ناحیه صورت و گردن استفاده کرده و علاوه بر حذف لک های موجود از ایجاد لک های جدید هم پیشگیری کنید.

کرم ضد لک و روشن کننده صورت فیس دوکس سری پیگمازوم

کرم ضد لک و روشن کننده سینره

بسیاری از افراد کرم ضد لک و روشن کننده سینره را بهترین ضد لک برای جای جوش می دانند. این محصول برای رفع هر نوع لک و تیرگی کاربرد داشته و در درمان جای جوش عملکرد فوق العاده ای دارد.

از مواد موثر این کرم می توان به امگا ۳ و ۶، ویتامین C، A و AHA، اکتادسن دی اوئیک اسید، عصاره شیرین بیان و عصاره بیربری اشاره کرد. این کرم فاقد مواد مضر پوست مانند هیدروکینون است و بدون انجام تست حیوانی تولید می شود.

از تاثیرات کرم ضد لک سینره بر روی پوست می توان به از بین رفتن لک های تیره، روشن شدن پوست صورت و افزایش استحکام پوست اشاره کرد.

کرم روشن کننده و ضد لک ویتالیر مدل Whitevit

اگر قصد خرید بهترین کرم ضد لک پوست را برای درمان لک های ناشی از آکنه دارید می توانید کرم روشن کننده و ضد لک ویتالیر مدل Whitevit را خریداری کنید.

این ضد لک برای درمان انواع لک به خصوص لک های ناشی از آکنه کاربرد داشته و با استفاده مداوم باعث روشن شدن پوست و حذف لک های قهوه ای می شود.

این کرم حاوی عصاره لیکوریس، نیاسین آمید و ویتامین C است که نقش موثری در روشن شدن پوست صورت و جلوگیری از پیری زودرس پوست دارند.

معرفی بهترین ضد لک و روشن کننده پوست

اگر قصد خرید بهترین ضد لک خارجی یا ایرانی را برای درمان لک های صورت و روشن شدن پوست دارید می توانید با مطالعه ویژگی های محصولات زیر یکی را انتخاب و تهیه کنید:

کرم روشن کننده پریم مدل Intensive

بهترین ضد لک و روشن کننده پوست ایرانی کرم پریم مدل Intensive است. این محصول حاوی مواد روشن کننده و ضد لک از جمله سدیم PCA، آسکوربیک اسید، رزورسینول و عصاره شی باتر است.

با استفاده از کرم روشن کننده پریم لک های پوستی محو شده و پوست صورت 1 تا 2 درجه روشن تر می شود. همچنین این محصول آبرسان و مرطوب کننده قوی پوست است و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

کرم روشن کننده پریم برای انواع پوست مناسب است اما خرید آن را به افرادی که پوستی آکنه دار و بسیار چرب دارند، پیشنهاد نمی کنیم.

کرم روشن کننده پریم مدل Intensive.

سرم ضد لک even better clinical

به جرئت می توان گفت بهترین ضد لک خارجی ، سرم ضد لک کلینیک است. از مواد موثر این کرم می توان به عصاره سبوس برنج، عصاره مخمر، ویتامین C، سالیسیلیک اسید، گلوکوزامین و عصاره گیوکورو اشاره کرد.

این محصول برای انواع پوست قابل استفاده بوده و علاوه بر درمان لک باعث روشن شدن پوست صورت نیز می شود. طبق نظرات مصرف کنندگان، با 2 ماه استفاده از این محصول نتیجه دلخواه محقق شده و پس از گذشت سه ماه درمان کامل صورت می گیرد.

ژل رفع تیرگی وچه مدل Oily To Acne Prone Skin

اگر قصد خرید بهترین ژل ضد لک صورت را برای پوست چرب و مستعد آکنه دارید می توانید ژل رفع تیرگی وچه مدل Oily To Acne Prone Skin را انتخاب کنید.

این محصول با بافت سبک خود به سرعت در پوست جذب شده و لک های تیره ای که به دلیل بیماری های کبدی، اگزما، بارداری، تابش نور مضر خورشید به پوست، تغییرات هورمونی و آکنه ایجاد می شوند را از بین می برد.

از دیگر خواص بهترین ژل ضد لک صورت می توان به روشن کنندگی پوست، کنترل ترشح چربی، کاهش منافذ باز پوست و آبرسانی اشاره کرد.

ژل رفع تیرگی وچه مدل Oily To Acne Prone Skin

محلول ضد لک و چروک بایومارین

به جای بهترین ژل ضد لک صورت می توانید از محلول ضد لک بایومارین نیز استفاده کنید. این محلول سرعت جذب بسیار بالایی داشته و برای افرادی که پوستی مستعد لک دارند، بسیار مناسب است.

محلول بایومارین حاوی بهترین ترکیبات ضد لک از جمله نیاسین آمید، هیالورونیک اسید، عصاره لیکوریس، عصاره خزه دریایی، ویتامین C، کلاژن هیدرولیز شده و عصاره سبوس برنج است.

با استفاده مداوم از این محلول لک و خطوط سطحی صورت و گردن از بین می روند، پوست صورت شفاف و روشن شده و از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری می شود.

کرم روشن کننده آردن سری Expert Age

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان بهترین کرم ضد لک پوست ، کرم روشن کننده آردن سری Expert Age است. این کرم با بهره گیری از تکنولوژی سلول های بنیادی تولید شده و باعث محو شدن لک های صورت و روشن شدن پوست می شود.

از ترکیبات موجود در روشن کننده آردن می توان به ویتامین C و ترکیب جدید و فعال بوتیل رزورسینول اشاره کرد. با استفاده از کرم آردن لک های پوستی درمان شده و پوست روشن و شفاف می شود.

همچنین با استفاده مداوم از این کرم خطوط سطحی پوست از بین رفته و رطوبت پوست افزایش پیدا می کند.

سخن پایانی

اگر از لک های پوستی رنج می برید و قصد خرید بهترین ضد لک و روشن کننده پوست را دارید بهتر است حتماً این مقاله را مطالعه کنید.

در این مقاله برخی از بهترین ضد لک های ایرانی و خارجی برای درمان لک های ناشی از آکنه، اگزما، بیماری های کبدی، بارداری، افزایش سن و لک های ناشی از تابش نور مضر خورشید را شرح دادیم.

به طور خلاصه از بهترین برند هایی که به تولید کرم، محلول و ژل ضد لک صورت می پردازند می توان به برند فیس دوکس، سینره، ویتالیر، کلینیک، پریم، وچه، بایومارین و آردن اشاره کرد.

در انتها توصیه می کنیم در کنار ضد لک و روشن کننده حتماً از ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.

۰
ارسال نظر