ویدئو/ بیان ماجرای تجاوز در برنامه صدا و سیما

اعتراف تجاوز مرد به مرد در برنامه زنده صدا و سیما با واکنش هایی همراه بود.

ویدئو/ بیان ماجرای تجاوز در برنامه صدا و سیما
کد خبر : ۵۲۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، در یک برنامه تلویزیونی جنجالی و زنده برای اولین بار مردی که در کودکی به او تجاوز شده داستان این اتفاق را توضیح می دهد.

برنامه جنجالی صدا و سیما که در آن یک مرد مسن به تجاوزی که در کودکی به او شده است اشاره می کند و داستان آن را تعریف می کند.

در این برنامه تلویزیونی یک مرد مسن درباره زمانی که بچه بوده و از خونه فرار کرده است صحبت می کند که چگونه اسیر مرد متجاوز شده است.

چگونه تجاوز در کودکان را تشخیص دهیم ؟

مهم ترین نکته صحبت های این فرد قربانی سکوت او از این موضوع است که به هیچکس نگفته. انجمن‌های حقوقی در تمام جوامع معتقدند؛ دلیل اصلی موفقیت متجاوز، سکوت است.

یعنی بخاطر تابوها در موردش حرف نمی‌زنیم. کسی به ما آموزش نداده ما هم به بچه مان آموزش نمی‌دهیم.

دومین علت، سکوت فردی است که مورد تجاوز قرار گرفته یعنی متجاوز همیشه به بچه می‌گوید این راز است و به دلایل متفاوتی بیشتر بچه‌ها آن راز را نگه می‌دارند.

چون متجاوز، بچه را می‌ترساند و می‌گوید اگر این راز را به کسی بگویی می‌کشمت بنابراین بچه آزار جنسی دیده و ترسیده، سکوت می‌کند.

دلیل بعدی این است که می‌گویند اگر پدر و مادرت بفهمند؛ تو را می‌کشند، بیرونت می‌اندازند، دوستت ندارند، تو دیگر آلوده‌ای، همه بفهمند مسخره‌ات می‌کنند، تو گناه کردی، خدا دیگر تو را دوست ندارد در نتیجه بچه به‌طور غریزی و حسی می‌گوید این کار اشتباه است.

۰
ارسال نظر