عکس/ عموپورنگ هم از خودروی گرانقیمتش رونمایی کرد!

عمو پورنگ نیز به جمعی از بازیگرانی پیوست که عکس خود در کنار خودرویشان را منتشر می‌کنند.

عکس/ عموپورنگ هم از خودروی گرانقیمتش رونمایی کرد!
کد خبر : ۴۹۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، در عکسی که عمو پورنگ از خود منتشر کرده، او سوار بر ماشینی گران قیمت دیده می‌شود.

عموپورنگ هم از خودروی گرانقیمتش را نشان داد.

عمو پورنگ و قصه کلید!

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در واکنش نسبت به جریان اخیر کلید در برنامه طی سخنانی خاطرنشان کرد: آن لحظه که جریان کلید اتفاق افتاد، من جلوی دوربین بودم و به همین خاطر خودم در آماجی از این اتفاق قرار گرفتم.

ضمن اینکه ما همیشه برای برنامه‌هایمان یک اتاق فکری داریم که بر همان اساس کارمان را انجام می‌دهیم. صادقانه می‌گویم آن روز من با تمام حس کودکی‌ام آمدم تا برای بچه‌ها علت‌هایی را مشخص کنم، چرا که یادگیری در این صحنه برای کودکان آسان می‌شود.

لذا آن اقدامی که حاج آقا محمدی در برنامه انجام داد و یک ماکتی را آورد حداقل تصور من نوعی عمو پورنگ چنین نبوده و اصلا فکر نمی‌کردیم که چنین اتفاقی می‌افتد، خیلی خنده‌دار است به جهت اینکه ما در برنامه‌های کودک، کودکانه فکر می‌کنیم. ما مگر بیکار هستیم که بخواهیم چنین مسائل سیاسی را در برنامه کودک مطرح کنیم.

وی سپس خطاب به افرادی که برداشت‌های نادرست از برنامه‌های کودک دارند، گفت: صادقانه می‌گویم انگیزه‌ها را در میان افرادی که برای کودکان کار می‌کنند، نکُشید و ما را هم قاطی مسائلی نکنید که خیلی خنده‌دار است.

ما کارمان کودک است و اجازه نمی‌دهیم بچه‌ها و روح پاک‌شان به مسائلی آغشته شود که اصلا ربطی به آن‌ها ندارد. اجازه بدهید ما کار خودمان را انجام بدهیم.

۰
ارسال نظر