بازیکن هلندی پرسپولیس و خانواده اش، نیامده برای تفریح به دبی رفتند!/عکس

یورگن لوکادیا، بازیکن سابق تیم‌های برایتون، بوخوم که حالا به پرسپولیس پیوسته است،پس از حضور چند روزه در تهران، برای تفریح به امارات رفته اند.

بازیکن هلندی پرسپولیس و خانواده اش، نیامده برای تفریح به دبی رفتند!/عکس
کد خبر : ۱۰۵۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- همسر یورگن لوکادیا در این رابطه تصاویری در اینستاگرام اش منتشر کرده و نشان داده است که به همراه فرزندان شان به دبی رفته اند.

آن ها که در روزهای ابتدایی ورودشان به تهران، با جنجال هایی توانستند توجه کاربران جلب کنند، تعداد دنبال کنندگان خود را به شکل عجیبی افزایش دادند.

بازیکن هلندی پرسپولیس و خانواده اش، نیامده برای تفریح به دبی رفتند!

حالا هم با انتشار تصویر تفریح و تعطیلات آن ها در دبی، کاربران معتقدند که همسر یورگن لوکادیا، قصد تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر پر مخاطب در فضای مجازی را دارد.

از آن سو یورگن لوکادیا نیز بدش نمی آید که طرفداران میلیونی پرسپولیس را پشت سرش داشته باشد.

بخوانید: عکس/ همسر لوکادیا، بازیکن پرسپولیس مزد بزرگ حضورش در ایران را گرفت!

آمادگی جسمانی یورگن لوکادیا ستاره جدید پرسپولیس خبرساز شد

در روزهای گذشته بود که یورگن لوکادیا بازیکن سابق تیم‌های برایتون، بوخوم و پی‌اس‌وی آیندهوون به پرسپولیس پیوست. این بازیکن البته در لیست پرسپولیس برای بازی در هفته دوم قرار نگرفت اما از نظر بدنی نشان داده که شرایط بسیار خوبی دارد.

به گزارش خبر ورزشی، در تست‌های پزشکی مشخص شد که میزان چربی بدن این مهاجم عدد ۷ بوده که وضعیت بسیار ایده‌آلی به حساب می‌آید. این موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانید خیلی از بازیکنان مطرح و بزرگ فوتبال دنیا میزان چربی بدن‌شان در همین حدود بوده است و این مسئله نشان دهنده آمادگی بدنی لوکادیا است.

این بازیکن در روزهای اخیر تمرینات گروهی خود را با سایر بازیکنان پرسپولیس آغاز کرد و به نظر می‌رسد او بتواند گره خط حمله پرسپولیس را باز کند.

لوکادیا در روزهای قبل از حضور در ایران همراه با ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید و کنونی سویا، زیر نظر یک بدنساز کار می‌کرد.

۰
ارسال نظر