وام بانک رفاه بدون ضامن

در شرایط تورمی جامعه دریافت وام و تبدیل آن به دارایی ارزشمند، بهترین کار است. اما متاسفانه در این شرایط بانک‌ها شرایط خاصی را از متقاضیان درخواست می‌کنند. یکی از این شرایط ارائه ضامن معتبر است. اما گاهی افراد نمی‌توانند ضامن موردنظر را به بانک ارائه دهند

وام بانک رفاه بدون ضامن
کد خبر : ۲۳۴۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، در شرایط تورمی جامعه دریافت وام و تبدیل آن به دارایی ارزشمند، بهترین کار است. اما متاسفانه در این شرایط بانک‌ها شرایط خاصی را از متقاضیان درخواست می‌کنند. یکی از این شرایط ارائه ضامن معتبر است. اما گاهی افراد نمی‌توانند ضامن موردنظر را به بانک ارائه دهند. همین موضوع شرایط را تا حدودی سخت می‌کند، از همین رو بانک رفاه شرایطی را فراهم نموده است که متقاضیان بتوانند بدون ضامن سپرده وام دریافت کنند. ما در این مطلب از ساد۲۴ به وام بانک رفاه بدون ضامن خواهیم پرداخت. بنابراین اگر به دنبال وام بدون سپرده هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

شرایط وام بانک رفاه با سپرده

بانک رفاه وام‌های متعددی دارد، اما فقط تعداد کمی از آن‌ها بدون ضامن هستند. یکی از آن‌ها، فقط به افرادی که حقوق و مستمری خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، تعلق می‌گیرد (در ادامه با این وام بیشتر آشنا خواهید شد)

یکی دیگر از وام‌های که به عنوان وام بدون ضامن در بانک رفاه شناخته می‌شود، وام طرح ثمر است. ضامن این طرح مسدودی سپرده (تا ۱۵ درصد اعتبار) است.

وام بدون ضامن بانک رفاه

همه حقوق بگیران و مستمری بگیرانی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌نمایند. می‌توانند بدون ارائه ضامن وام خود را دریافت کنند. البته این وام شرایط دیگری هم دارد که از آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

شرایط وام بانک رفاه با سپرده

برای دریافت وام بدون ضامن ابتدا باید اعتبارسنجی بانکی شما انجام شود و در صورتی که رتبه اعتبارسنجی شما بالا باشد این وام به فرد تعلق می‌گیرد. البته این وام به یک نامه کسر از حقوق هم نیاز دارد.

بنابراین اگر شما از بانک رفاه کارگران حقوق خود را دریافت می‌کنید و رتبه اعتبارسنجی بالایی دارید با یک نامه کسر از حقوق می‌توانید این وام را دریافت کنید. این وام به وام بدون ضامن بانک رفاه مستمری بگیران نیز شناخته می‌شود.

میزان سود و شرایط بازپرداخت وام بدون ضامن بانک رفاه

پیش از اینکه به مدت بازپرداخت و سود این وام بپردازیم باید بگوییم که سقف این وام ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان است.

میزان سود این وام ۲۳ % است و مدت بازپرداخت آن برای مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان ۴۸ ماهه می‌باشد و در صورتی که مبلغ وام ۵۰ میلیون باشد، مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه خواهد شد.

قسط هر ماه در این وام ۳,۲۰۵,۱۴۷ تومان است و سود کل آن ۵۳,۸۴۷,۰۶۳ تومان می‌باشد.

ثبت نام وام فوری

برای ثبت نام وام بدون ضامن نیز مانند سایر وام‌ها نیاز به یک‌سری مدارک دارید اما از آنجایی که این وام به افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند باید بگوییم که بانک تا حدودی مدارک شما را دارد. اما در کنار این مدارک شما به موارد زیر نیاز دارید:

    مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی و غیره)

    مدارک شخصی (آدرس، تلفن همراه و ..)

    ارائه فیش حقوقی به بانک

    ارائه نامه کسر از حقوق

شما با در دست داشتن این مدارک به نزدیک‌ترین شعبه بانک رفاه کارگران مراجعه فرمایید و سلسله مراتب آن را پشت سربگذرانید.

اگر به دنبال وام فوری، بدون ضامن، بدون سپرده و غیره می‌گردید، توصیه می‌کنیم سری به خدمت لیست وام‌های اپلیکیشن ساد۲۴ بزنید. شما در این برنامه می‌توانید مثل آب خوردن وام ایده آل خودتان را پیدا کنید و از آن بهرمند شوید.زیرا اپلیکیشن ساد۲۴ هر روزه وام‌های فعال از بانک‌های مختلف را به شما معرفی می‌‌کند. در ضمن می‌توانید در این اپلیکیشن از طریق پیشخوان آن به لینک ثبت نام تمامی بانک‌ها دسترسی داشته باشید.

کلام آخر

امروزه افراد زیادی بنا به دلایل مختلفی به دنبال دریافت وام بدون ضامن هستند. به همین منظور بانک رفاه برای مشتریان خود وام بدون ضامنی را در نظر گرفته است. این وام به افرادی که حقوق و مستمری خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، تعلق می‌گیرد. در این مقاله از ساد۲۴ به‌طور کامل به جزئیات وام بدون ضامن بانک رفاه پرداخته‌ایم.

 

۰
ارسال نظر