معرفی سریال داستان زندگی (هانیکو)+ خلاصه داستان و زمان پخش

با پایان سریال افسانه خورشید و ماه، سریال داستان زندگی (هانیکو) از امشب از شبکه تماشا پخش می‌شود. در ادامه به معرفی کلی، خلاصه داستان و بازیگران این سریال ژاپنی می‌پردازیم.

معرفی سریال داستان زندگی (هانیکو)+ خلاصه داستان و زمان پخش
کد خبر : ۲۳۶۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- سریال داستان زندگی (هانیکو) در بخش سریال‌های شرقی شبکه تماشا از روز پنج شنبه 22 شهریورماه هر شب روی آنتن می‌رود.

معرفی سریال داستان زندگی (هانیکو)

سریال داستان زندگی با نام اصلی هانیکو از مجموعه سریال‌های صبحگاهی (آسادورا) شبکه ان اچ کی ژاپن است که همانند سریال اوشین با محوریت زنان ساخته شده و در سال ۱۹۸۶ و در ۱۵۶ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای از ساعت ۸٫۱۵ تا ۸٫۳۰ صبح از همین شبکه پخش شده است. 

سریال داستان زندگی (هانیکو)، ژاپنِ در حال گذار از سنت به مدرنیته دوران میجی و تایشو را به تصویر می‌کشد و داستان دختری به نام رین (هانیکو) را روایت می‌کند که با تشویق استاد و سرسختی خودش موفق به ادامهٔ تحصیل شده و به عنوان اولین خبرنگار زن ژاپنی به استخدام یکی از روزنامه‌های آن دوران در می‌آید.

سریال هانیکو 2

خلاصه داستان سریال داستان زندگی (هانیکو)

تاچیبانا رین، با نام مستعار هانیکو در فوکوشیما بزرگ می‌شود. او و مادرش با هم به اندازه کافی پول جمع می کنند تا او در مدرسه دخترانه مسیحی در سندای، میاگی شرکت کند. اگرچه پدرش او را رد کرد، اما او زبان انگلیسی خواند و با تلاش زیاد، معلم می‌شود.

هانیکو بعداً ازدواج می‌کند و به توکیو نقل مکان می‌کند. پس از شکست کسب و کار شوهرش و در حالی که برای خانواده تلاش می‌کند، موفق می‌شود اولین خبرنگار روزنامه زن ژاپن شود.

جدید: بیوگرافی و عکس بازیگران سریال داستان زندگی (هانیکو) بعد از ۳۸ سال!

بازیگران سریال داستان زندگی (هانیکو)

  • یوکی سایتو در نقش تاچیبانا رین (هانیکو)
  • کیرین کیکی در نقش تاچیبانا یائه (مادر هانیکو)
  • ننجی کوبایاشی در نقش تاچیبانا کوجیرو (پدر هانیکو)
  • کن واتانابه در نقش اونودرا گنزو (شوهر هانیکو)

زمان پخش سریال داستان زندگی (هانیکو)

 سریال داستان زندگی (هانیکو) از روز جمعه 9 شهریورماه، هر شب ساعت 20:30 از شبکه تماشا پخش می‌شود. این سریال در ساعت ۰۰:۳۰، ۶:۳۰ و ۱۲:۳۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

۱
ارسال نظر