چرا خرید شیرآلات قهرمان نسبت به سایر برندها به صرفه تر است؟

خرید شیرآلات برای هرکدام از ما می تواند چالش جدی باشد اگر اطلاعات کافی و البته تجربه خرید ناموفق را داشته باشیم.

چرا خرید شیرآلات قهرمان نسبت به سایر برندها به صرفه تر است؟
کد خبر : ۲۰۳۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
0

شیرآلات ساختمانی به واسطه میزان استفاده ای که از آنها می شود شاید بیشتر از اقلام دیگر باید در انتخابش دقت کرد. از این رو است که اگر سری به بورس خرید شیرآلات بزنید متوجه خواهید شد که برندهای گوناگونی در حال رقابت با یکدیگرند.

اما اولین نامی که بر سر زبان ها هنگام خرید شیرآلات با کیفیت قرار می گیرد شیر قهرمان است. شیرآلات قهرمان اولین و پرچمدار این صنعت بوده و سابقه ای نزدیک به 40 سال دارد. این برند نام آشنا سالیان طولانی است که با خانه های ما اخت گرفته و کیفیتش بیش از هر چیز می تواند تاثیر خرید را برایش به ارمغان آورد.

قهرمان همواره تلاش کرده که جدا از کیفیت مزیت قیمت رقابتی خود را در بازار حفظ کند و این درحالی است که تنوع در محصولات این شرکت نیز دست خریداران را با سلیقه های مختلف باز گذاشته است.

مزیت شیر قهرمان

چرا خرید شیرآلات قهرمان نسبت به سایر برندها به صرفه تر است؟

وقتی قصد خرید کالایی را داریم فاکتورهای مختلفی را برای آن ارزیابی می کنیم. شیرآلات نیز علی رغم ساختار ساده ای که دارند از ریزه کاری هایی برخوردار است که اگر توجهی به آن ها نداشته باشیم ضرر خرید دوباره همان را به خودمان تحمیل کرده ایم.

ویژگی هایی که شیرآلات قهرمان را نسبت به سایر مدل های موجود در بازار برجسته می کند در ذیل آمده است.

  1. کارتریج اسپانیایی» کارتریج به عنوان مهمترین قسمت در یک شیر شناخته می شود. اصولا کارتریج در دو نوع سرامیکی و پلاستیکی تقسیم بندی شده که در دو مدل چینی و اسپانیایی در دسترس تولید کنندگان است. قهرمان با بهره گیری از کارتریج شرکت سدال اسپانیا که متخصص در تولید این قطعه است شیرآلات خود را عرضه می کند که دوام و عمر بالاتری نسبت به سایر محصولات دارد.
  2. بدنه برنجی» بدنه شیرآلات از آلیاژ برنج با سرب کنترل شده تولید شده است که در دو نوع ریخته گری و شمش ارائه می شود. بدنه شیرهای قهرمان از استحکام بالایی برخوردار بوده و دارای استانداردهای گوناگون است.
  3. آبکاری» آبکاری مهمترین اصل در نما و ظاهر شیرآلات بوده و کیفیت آن می تواند تضمین کننده عمر بدنه شیر باشد. آبکاری شیرآلات قهرمان بالاترین درصد میکرون صورت می گیرد و در مدل های سفید و طلایی از پی وی دی و الکترواستاتیک پوشش گرفته است.
  4. قطعات مصرفی» قطعاتمصرفی در شیرآلات قهرمان شامل پرلاتور و شلنگ پیسوال و شلنگ بافتی که برای شیر ظرفشویی و روشویی استفاده شده است از بالاترین کیفیت ساخته شده است.
  5. گارانتی و خدمات پس از فروش» شیرآلات قهرمان از گارانتی بی قید و شرط ساله و خدمات پس از فروش دائمی بهره می برد. این موضوع تضمین کننده کیفیت و دوام این محصولات است.

قیمت شیرآلات قهرمان

قیمت در خرید هر محصول فاکتور مهمی است. در بازار ساختمان قیمت های مختلفی برای محصولاتی نظیر شیرآلات ارائه می شود. قهرمان به واسطه تولید انبوه و تخصصی خود توانسته رنج قیمت محصولات خود را کنترل کرده و در سبد کالایی خود بازه قیمتی مختلفی را برای محصولات خود ایجاد نماید.

در شیرآلات قهرمان شما می توانید ارزان ترین شیر تا گران ترین و لوکس ترین شیرآلات را خریداری نمایید. قیمت یک شیر بر اساس تنه، نوع آبکاری، سایز شیر و نوع طراحی آن نشات می گیرد.

قیمت شیرآلات قهرمان نسبت به سایر برندهای رقیب نظیر kwc، راسان، شودر، کلار و البرز روز مزیت رقابتی داشته و دست مشتریان را برای هر نوع خرید باز نگه می دارد.

رقبای شیرآلات قهرمان

شیرآلات ساختمانی در سال های اخیر شکل تازه ای به خود گرفته و برندهای نوظهوری زیادی در بازار رخ نشان داده اند. در این میان حتی برخی از این برندها توسط تولید کنندگان مطرح مونتاژ و به نام های داخلی و خارجی به مشتریان فروخته می شود. در زمان خرید شیرآلات باید به فاکتورهای مهمی نظیر نام و برند شیر، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، حضور فعال در صنعت ساختمان، قیمت متعادل توجه کرد.

از مهمترین رقیب های داخلی شیر قهرمان می توان به شیرآلات کی دبلیو سی، راسان، شایان، شودر، کلار، البرز روز و کاویان افزا اشاره کرد. همینطور می توانید برای شناخت بهتر شیرآلات برتر بازار این مطلب را مطالعه کنید

از کجا شیر قهرمان بخریم؟

چرا خرید شیرآلات قهرمان نسبت به سایر برندها به صرفه تر است؟

قهرمان به واسطه شهرتش در فروشگاه ها و سایت زیادی وجود دارد و همین موضوع می تواند شائبه های زیادی را برای مشتریان مطرح نماید. در سال های اخیر سایت ها و فروشگاه های مختلف اقدام به تخلفات گوناگون کرده اند که در همین جهت شرکت قهرمان نامه رسمی و بخشنامه برای فروشگاه ها و مشتریان خود صادر کرده است مبنی به خرید شیرآلات قهرمان می بایست از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر صورت پذیرد، این موضوع باعث می شود تا اصالت شیرآلات، گارانتی معتبر و قیمت رسمی به عنوان یک اصل برای مشتری تمام شود.

شرکت قهرمان به صورت رسمی اقدام به فروش محصولات خود در سایت فروش خود کرده که با نام https://gtapstore.com در دسترس مشتریان قرار دارد.

۰
ارسال نظر