آمار شگفت انگیز از کمک های خیریه محسن چاوشی!

«محسن چاوشی» در جدیدترین آمار منتشر شده از سوی مدیران خیریه های مختلفی که با این خواننده همکاری دارند، ۱۶۵۳ زندانی را آزاد کرده است.

آمار شگفت انگیز از کمک های خیریه محسن چاوشی!
کد خبر : ۲۲۱۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
0

 به گزارش وقت صبح به نقل از بیلبورد، وی با جمع آوری دیه ۷۷ محکوم به اعدام، به آنها زندگی دوباره بخشیده است.

این آمار در شرایطی ست که چاوشی در سالهای گذشته عددهای میلیاردی را برای کمک به بیماران نیازمند با همراهی مخاطبانش، جمع آوری کرده است. 

مرداد 1400 هم مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند گفته بود: در ۲ سال اخیر تعداد ۸۵۱ زندانی غیربزهکار تحت حمایت ستاد دیه کشور با رقم اهدایی هفت میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی علاقمندان و دنبال‌کنندگان صفحه اجتماعی محسن چاوشی از بند حبس رهایی یافته‌اند.

علی شمس با تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی هنرمندان متعهد و مردمی در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد افزود:

با کمک مخاطبان صفحه اینستاگرام آقای چاوشی در سال‌جاری در ۱۹ مرحله و با معرفی مددجویان نیازمندی از ۱۸ استان، زمینه آزادی ۲۸۱ بدهکار مالی یا محکوم به پرداخت دیات حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی از بند فراهم شده است که سهم دوستداران و حامیان این هنرمند در آزادی محکومان جرایم غیرعمد رقمی معادل ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بود.

وی با اشاره به همکاری اخیر چاوشی در حوزه آزادی دردمندان گرفتار بند اظهار داشت: هشت مرداد و در زادروز تولد این هنرمند فرهیخته به مانند سال‌های قبل، وی هدیه سالروز میلاد خود را در قالب طرحی در جهت آزادی ۴۳ زندانی خرمشهری مطرح کرد.رهایی یافته و در قالب یک هدیه تولد به این ستاد مردمی به آغوش گرم جامعه بازگردند.

۱
ارسال نظر