مگان مارکل در مراسم تاجگذاری پادشاه حضور نخواهد داشت!

«شاهزاده هری» در مراسم تاجگذاری چارلز سوم، پادشاه بریتانیا شرکت خواهد کرد، اما همسرش «مگان مارکل» در این مراسم غایب خواهد بود و در آمریکا می‌ماند.

مگان مارکل در مراسم تاجگذاری پادشاه حضور نخواهد داشت!
کد خبر : ۱۶۵۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- برای مگان مارکل رفتن به مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز پس از تمام اتفاقاتی که بین او و خانواده سلطنتی رخ داده است غیرمنطقی خواهد بود.

با این حال منابعی نزدیک به مگان در مصاحبه با پیج‌سیکس ادعا کردند که او از تصمیم هری برای حضور در مراسم تاجگذاری پدرش حمایت می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، هری و مگان پس از تمام اتفاقات اخیر با وجود همه چیزهای از دست رفته و یا باقیمانده باید تصمیمی می‌گرفتند که به نظر معتبر و واقعی می‌رسید.

کلمات و جملاتی (افشاگری‌ها) که در طی ماه‌های اخیر از زبان هری و مگان شنیدید هنوز با اعمالشان همخوانی دارد!

عدم حضور مگان در تاجگذاری
یک منبع نزدیک به مگان، علت عدم حضور مگان در مراسم تاجگذاری پادشاه را زمان‌بندی نامناسب عنوان کرد:

«هری و مگان به خانوادشون بسیار اهمیت میدن پس به همین دلیل مگان برای برپایی تولد چهار سالگی شاهزاده آرچی در کالیفرنیا خواهد ماند و هری نیز با وجود آن که هنوز هم منتظر عذرخواهی پدرش است اما با این حال در مراسم تاجگذاری او شرکت خواهد کرد و پس از پایان مراسم فورا به نزد خانواده‌اش بازخواهد گشت.»

روز تولد آرچی و تاجگذاری پادشاه چارلز هر دو ششم ماه می است.

کاخ باکینگهام تایید کرده است که هری در میان بیش از ۲۰۰۰ مهمانی خواهد بود که برای مراسم تاجگذاری در ۶ ماه مه به کلیسای وست مینستر دعوت شده‌اند.

مگان، دوشس ساسکس، در کالیفرنیا پیش فرزندان او و هری خواهد ماند.
این نخستین حضور هری در کنار اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا پس از انتشار کتاب خاطرات اوست.

۰
ارسال نظر