طلاق کیت میدلتون-پایان سلطنت بریتانیا!

«پل بورل»، سر پیشخدمت سابق پرنسس دایانا معتقد است آینده خانواده سلطنتی بریتانیا به پرنسس جدید ولز یعنی کیت میدلتون بستگی دارد!

طلاق کیت میدلتون-پایان سلطنت بریتانیا!
کد خبر : ۱۶۰۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- سر پیشخدمت سابق پرنسس دایانا مدعی شد اگر کیت به هر دلیلی تصمیم به طلاق گرفتن از پرنس ویلیام بگیرد، سقوط سلطنت بریتانیا حتمی خواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، «پل بورل» در جدیدترین مصاحبه اش گفته است:«کیت در موقعیتی باورنکردنی قرار دارد. زیرا واقعاً همه چیز به او بستگی دارد.

آینده سلطنت بر عهده کیت است و این مسئولیت بزرگی است، زیرا اگر او تصمیم بگیرد که دیگر بخشی از ازدواج پرنس ویلیام نباشد، فکر می‌کنم خانواده سلطنتی سقوط می کند.»

ملکه انگلیس در کنار شاهزاده

مجله اوکی به نقل از سرپیشخدمت سابق دایانا گفت: «در دوران شغلی من، به نظر می رسید آینده سلطنت به تصمیمات دایانا اسپنسر گره خورده است؛اکنون نگاه ما به پرنسس جدید ولز است که در جایگاه دایانا قرار گرفته است و با یک شاهزاده ی در انتظار تاج ازدواج کرده است. آینده سلطنت کاملا به تصمیمات او بستگی دارد. این موقعیت غبطه‌انگیز نیست.»

مرگ دایانا سبب شد خانواده سلطنتی بریتانیا تا مدت ها گوشه گیری را انتخاب کند‌.

ملکه الیزابت در مورد فشارهایی که هنگام مرگ دایانا بر روی سلطنت وارد می شد گفته است تصور می کردم سلطنت تا فردا صبح دوام نمی آورد.

گوشه گیری خانواده سلطنتی بریتانیا پس از ازدواج پرنس ویلیام با دختری غیراشرافی پایان یافت و دوباره استایل زندگی آنها نقل محافل خبری شد.

۰
ارسال نظر