هادی چوپان: ورژن ترسناک من را خواهید دید!

مسترالمپیای ۲۰۲۴ امشب با برگزاری کنفرانس خبری ورزشکاران در رشته‌های مختلف آغاز می‌شود و هادی چوپان، مدعی ایرانی دسته اوپن، همچون سال‌های گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

هادی چوپان: ورژن ترسناک من را خواهید دید!
کد خبر : ۲۳۸۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، مسترالمپیای ۲۰۲۴ امشب با برگزاری کنفرانس خبری ورزشکاران در رشته‌های مختلف آغاز می‌شود و هادی چوپان، مدعی ایرانی دسته اوپن، همچون سال‌های گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

چوپان که در سال ۲۰۲۲ قهرمان شد و سال گذشته نایب قهرمان، امسال با شماره یک وارد مسابقات می‌شود. او در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها گفت: امسال هم مثل سال ۲۰۲۲ شماره یک‌ را برداشتم و می‌خواهم مثل شماره‌ام اول باشم. یک ورژن وحشتناک را از هادی چوپان خواهید دید. مطمئن باشید خشن‌ترین ورژن هادی چوپان خواهد بود.

وی ادامه داد: من با انرژی طرفدارانم‌ پیشرفت می‌کنم و می‌خواهم جواب انرژی آن‌ها را با ساندو (تندیس مخصوص قهرمانی مسترالمپیا) بدهم. 

هادی چوپان در بخش پایانی صحبت‌های خود به غیبت چند بدنساز ایرانی با وجود کسب جواز مسترالمپیا اشاره کرد و گفت: من اینجا تنها هستم و تعدادی از هموطنانم با وجود اینکه در مسابقات حرفه‌ای شرکت کردند و جواز گرفتند، نتوانستند اینجا باشند. آن‌ها پشت سد ویزا هستند و از هر کسی که‌ کاری از دستش برمی‌آید می‌خواهم که به ورزشکاران ایرانی در این خصوص کمک کند. من دلم‌ می‌شکند که می‌بینم هموطنانم اینجا نیستند.

منبع: برترین ها

۰
ارسال نظر