بعد از سریال هانیکو چه سریالی پخش می‌شود؟+ معرفی سریال‌های جایگزین هانیکو

سریال هانیکو در حال پخش از شبکه تماشاست اما کم کم به قسمت‌های پایانی نزدیک می‌شود و باید منتظر جایگزین سریال هانیکو باشیم.

بعد از سریال هانیکو چه سریالی پخش می‌شود؟+ معرفی سریال‌های جایگزین هانیکو
کد خبر : ۲۳۷۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- شبکه تماشا برای پخش سریال جدید جایگزین هانیکو، یک نظرسنجی برگزار کرده که مخاطبان سریال‌های شرقی می‌توانند از بین چهار گزینه که در ادامه معرفی می‌شود، سریال موردنظر خود را انتخاب کنند. 

شما می‌توانید شماره سریال مورد نظر را به شماره 3000053 پیامک کنید.

1. سریال امپراطور دریا

امپراتور دریا نام مجموعه تلویزیونی حماسی است که در سال ۲۰۰۴ پخش شد. این سریال درباره زندگی ژنرالی شیلایی به نام جانگ بوگو ساخته شده‌است. در این سریال چوی سو جونگ، چه شی را، سونگ ایل کوک (بازیگر جومونگ)، سو آئه و چه جونگ آن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان مجموعه تلویزیونی دربارهٔ برده‌ای به نام گونگ بوک است که به همراه دوستش جانگ نیون سختی‌های زیادی را متحمل می‌شود. دزدان دریایی پدرش را می‌کشند. بعدها او تحت تعلیم فردی به نام یوم جانگ قرار می‌گیرد و پس از آمادگی نسبی در هنرهای رزمی، در مسابقات انتخابی محافظان بانو جمی شرکت می‌کند. بانو جمی از اشراف‌زادگان و ثروتمندان به حساب می‌آید و یک تاجر سیاست‌مدار است. سرانجام گونگ بوک به عنوان محافظ بانو جمی به استخدام وی در می‌آید. گونگ بوک عاشق دختری به نام جانگ هوآ می‌شود. از طرفی یوم جانگ (همان دزد دریایی مبارز و دلیری که هنرهای رزمی را در دوره نوجوانی به گونگ بوک آموخت) نیز عاشق بانو جانگ هوآ می‌شود.

امپراطور-دریا

2. سریال نوش جان

 سریال نوش جان یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال 2013 تولید شده است. این سریال نوشته یوشیکو موریشیتا است و به کارگردانی مشترک تاکافومی کیمورا، تتسویا واتانابه و یوشیهارو ساساکی ساخته شده. نوش جان داستان زنی به نام میکو اونو (با بازی آن واتانابه) را روایت می‌کند که در حدود صد سال پیش در دوره تایشو و دوره شووا زندگی می‌کند و می‌کوشد در آشپزی ژاپنی به مهارت برسد.

«میکو اونو» با بازی «آن واتانابه» در خانواده‌ای بزرگ می‌شود که پدر و مادر او عهده دار مدیریت یک رستوران در توکیو هستند. خانواده میکو، در این رستوران به پختن غذا‌هایی به سبک غربی‌ها مشغول بوده و میکو اونو نیز از کودکی در کنار خانواده اش در رستوران حضور داشته و آشپزی را نیز به خوبی به سبک غربی‌ها فرا گرفته است.

میکو اونو همزمان به تحصیل خود در دانشگاه نیز مشغول بوده و با یکی از همکلاسی‌های خود که در خانه او زندگی می‌کند، بعد از مدتی با هم ازدواج می‌کند. سپس میکو با همسرش به اوزاکا نقل مکان می‌کنند. او با علاقه‌ای که به آشپزی دارد، آن را ادامه می‌دهد؛ اما پس از مدتی جنگ جهانی دوم آغاز می‌شود و او با مشکلات زیادی روبرو می شود و او با تمام اتفاقاتی که برایش می افتد کنار می آید و همچنان با امید به زندگی ادامه می دهد.

بازیگران اصلی سریال نوش جان «آن واتانابه» دختر کن واتانابه، «ماساهیرو هیگاشیده»، «نائومی زایزن»، «تایزو هارادا»، «کازوکو یوشیوکی» هستند.

سریال-نوش جان

3. سریال ایسان

سریال ایسان (یی سان)، یک مجموعه تلویزیونی تاریخی کره‌ای محصول سال ۲۰۰۷ است. کارگردان مجموعه تلویزیونی یی‌سان لی بیونگ هون می‌باشد. این مجموعه ادامه‌ای از سریال دونگ یی است، پدر بزرگ ولیعهد، بیست و یکمین پادشاه چوسان همان گئوم پسر دونگ یی است.

آغاز سریال مراسم جشنی را نشان می‌دهد که گویا یکی از جشن‌های مهم دربار با حضور شاه، ملکه و دیگر درباریان است که ناگهان سربازان نمایش‌دهنده تیراندازی، به سوی شاه و ملکه شلیک می‌کنند و با وجود روی دادن آشوب، شاه موفق به گریز می‌شود؛ ولی در حال گریز متوجه می‌شود که همه این اتفاق‌ها زیر سر پسرش بوده‌ است. شاه سراسیمه از خواب بیدار می‌شود و تازه متوجه می‌شود که همه این‌ها را خواب دیده است.

امپراتور جوان پس از مرگ پدربزرگش به حکومت می‌رسد و در جریان حل مشکلات مردم با سختی‌های زیادی رو به رو می‌شود. او با دوست دوران کودکی‌اش که بانو سونگ نام دارد و اکنون بانوی نقاش خانه می‌باشد ازدواج می‌کند. آن‌ها زندگی خوبی با هم دارند و صاحب یک پسر می‌شوند. در ادامه مجموعه تلویزیونی شاهد این هستیم که بانو سونگ و پسرش هر دو به دلیل بیماری از بین می‌روند.

بازیگران این سریال عبارتند از: لی سوجین، هان جی مین، لی جونگ سو، کیون می ری، پارک اون هه، لی سون جه، کیم یئوجین و...سریال-ایسان

4. سریال دو دست

سریال دو دوست یک مجموعه تلویزیونی ۳۲ قسمتی تاریخی کره‌ای محصول 2011 است.

این سریال از طریق روایت زندگی دو مرد که در بدو تولد جای‌شان با یکدیگر عوض شده است، به بررسی چگونگی تعیین سرنوشت افراد برحسب طبقه اجتماعی‌شان در دوره چوسان می‌پردازد. داستان این ماجرا شباهت بسیار زیادی به داستان معروف شاهزاده و گدا دارد. چان دونگ (چون جونگ میونگ) و گی دانگ (لی سانگ یون) در حالی که زندگی‌شان با یکدیگر عوض شده، بزرگ می‌شوند. چان دونگ که پسر یک اشراف‌زاده است در پایین‌ترین طبقات جامعه متحمل سختی‌های فراوان و بزرگی می‌شود و به مخالفی مبدل می‌گردد که به اموال ثروتمندان و مفسدان دولتی دستبرد می‌زند. گی دانگ که در اصل یک اشراف کنیز زاده است در یک خانواده نجیب و ثروتمند رشد می‌کند و به یک رئیس پلیس مبدل می‌شود. سرنوشت، زندگی این دو را که در دو سوی متفاوت قانون قرار گرفته‌اند را هنگامی‌که هر دو نفر عاشق یک زن (هان جی هه) می‌شوند، دوباره به یکدیگر پیوند می‌دهد.

چون جونگ میونگ، لی سانگ یون، هان جی هه، سو هیون جین بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال-دو-دوست

۰
ارسال نظر