آیا می دانستید این سلبریتی ها از هم فرزند مشترک دارند!

میریل اینوس و آلن راک در سال ۲۰۰۸ ازدواج کردند آن‌ها دو فرزند دارند؛ یک دختر که در سال ۲۰۱۰ به دنیا آمد و یک پسر که متولد سال ۲۰۱۴ است.

آیا می دانستید این سلبریتی ها از هم فرزند مشترک دارند!
کد خبر : ۲۳۶۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، فرزندان برخی از سلبریتی‌های مشهور همیشه در معرض توجه هستند. آن‌ها با انتشار عکس‌های فرزندان خود در اینستاگرام یا حضور آن‌ها روی فرش قرمز هیچ مشکلی ندارند.

جان فورد؛ پادشاه وسترن

به گزارش روزیاتو، اما برخی دیگر از زوج‌های مشهور برعکس عمل کرده و تمام تلاششان را می‌کنند تا فرزندانشان را از دید عموم دور نگه دارند. در نتیجه، گاهی اوقات فراموش می‌کنیم (یا اصلاً نمی‌دانیم) که کدام سلبریتی‌ها با یکدیگر فرزند مشترک دارند.

آلن راک و میریل اینوس

میریل اینوس و آلن راک در سال ۲۰۰۸ ازدواج کردند. آن‌ها دو فرزند دارند؛ یک دختر که در سال ۲۰۱۰ به دنیا آمد و یک پسر که متولد سال ۲۰۱۴ است. اینوس در سال ۲۰۲۰، در مصاحبه‌ای با مجله People گفت که چقدر از وقت گذراندن با همسر و فرزندانش لذت می‌برد.

ما یک سه‌پایه نقاشی در آشپزخانه داریم تا بچه‌ها در حین آشپزی کردن ما، نقاشی بکشند.

آدام درایور و جوآن تاکر

آدام درایور به حفظ حریم خصوصی زندگی شخصی‌اش معروف است، تا حدی که او و همسرش جوآن تاکر تولد پسرشان را دو سال مخفی نگه داشتند. این موضوع زمانی فاش شد که خواهر تاکر به طور تصادفی حساب اینستاگرام خود را در سال ۲۰۱۸ عمومی کرد. درایور گفت که نگه داشتن این راز مثل یک «عملیات نظامی» بود.

الکسیز بلدل و وینسنت کارتیسر

الکسیز بلدل و وینسنت کارتیسر از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲ با هم زندگی مشترک داشتند. آن‌ها در سال ۲۰۱۵ صاحب یک پسر شدند و این موضوع را کاملاً مخفی نگه داشتند؛ به طوری که نه نام و نه عکس او هیچ جا منتشر نشد. این موضوع توسط اسکات پترسون، همبازی بلدل در سریال دختران گیلمور (Gilmore Girls) فاش شد.

لارنس فیشبرن و جینا تورس

این زوج بازیگر در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۲ ازدواج کردند و دخترشان دلیلا در سال ۲۰۰۷ به دنیا آمد. فیشبرن همچنین دو فرزند از ازدواج قبلی‌اش دارد. این زوج در سال ۲۰۱۷ جدایی خود را اعلام کردند، اما گفتند که همچنان به‌صورت مشترک دخترشان را بزرگ خواهند کرد.

رشیدا جونز و ازرا کونیگ

بازیگر رشیدا جونز و موسیقی‌دان ازرا کوئینگ نیز توانستند تولد فرزندشان را برای چند ماه پنهان نگه دارند. آیزایا، پسر این زوج، در سال ۲۰۱۸ به دنیا آمد و این خبر ماه‌ها بعد اعلام شد.

انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکوا

اطلاعات کمی درباره فرزندان انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکوا در دسترس است. آن‌ها از سال ۲۰۰۱ با هم هستند و سه فرزند دارند. فرزندان دوقلو‌های آن‌ها، نیکولاس و لوسی، در سال ۲۰۱۷ به دنیا آمدند و دخترشان مری در ژانویه ۲۰۲۰ متولد شد. کورنیکوا هر دو بارداری خود را مخفی نگه داشت.

آدام برودی و لیتون میستر

این زوج مشهور تلویزیونی در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند و دخترشان، آرلو دی، در سال ۲۰۱۵ به دنیا آمد. آن‌ها با اعلام ناگهانی تولد پسرشان در سال ۲۰۲۰ طرفدارانشان را شگفت‌زده کردند.

مایکل شین و کیت بکینسیل

طبق گزارش ها، مایکل شین و کیت بکینسیل در اواسط دهه ۹۰ با هم آشنا شدند. دختر این زوج، لیلی مو شین، در ماه ژانویه سال ۱۹۹۹ به دنیا آمد. اگرچه این زوج در سال ۲۰۰۳ از یکدیگر جدا شدند، اما هنوز گاهی اوقات با هم در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شوند.

رز بیرن و بابی کاناوله

رز بیرن و بابی کاناوله که از سال ۲۰۱۲ با هم هستند، ترجیح می‌دهند زندگی خصوصی‌شان را دور از توجهات نگه دارند. پسران این زوج، روکو و رافا، به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به دنیا آمدند. بیرن همچنین نامادری پسر کاناوله از ازدواج قبلی‌اش با جنی لومیت است.

اوا مندس و رایان گاسلینگ

همه می‌دانند که اوا مندس و رایان گاسلینگ با یکدیگر در رابطه هستند. اما کمتر کسی می‌داند که آن‌ها دو دختر به نام‌های اسمرالدا و آمادا دارند. عکس‌های بسیار کمی از این زوج در مکان‌های عمومی وجود دارد. مندس قبلاً گفته که می‌خواهد به فرزندانش حریم خصوصی بیشتری بدهد.

 

۰
ارسال نظر