بعد از سریال اوشین چه سریالی پخش می شود؟

سریال اوشین در حال پخش از شبکه تماشاست اما کم کم به قسمت‌های پایانی رسیده است و باید منتظر جایگزین سریال اوشین باشیم.

بعد از سریال اوشین چه سریالی پخش می شود؟
کد خبر : ۲۳۵۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- شبکه تماشا برای پخش سریال جدید جایگزین اوشین، یک نظرسنجی برگزار کرده که مخاطبان سریال‌های شرقی می‌توانند از بین چهار گزینه که در ادامه معرفی می‌شود، سریال موردنظر خود را انتخاب کنند. 

شما می‌توانید شماره سریال مورد نظر را به شماره 3000053 پیامک کنید.

بیشتر بخوانید: جایگزین سریال اوشین مشخص شد!

1. سریال امپراطور دریا

امپراتور دریا نام مجموعه تلویزیونی حماسی است که در سال ۲۰۰۴ پخش شد. این سریال درباره زندگی ژنرالی شیلایی به نام جانگ بوگو ساخته شده‌است. در این سریال چوی سو جونگ، چه شی را، سونگ ایل کوک (بازیگر جومونگ)، سو آئه و چه جونگ آن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان مجموعه تلویزیونی دربارهٔ برده‌ای به نام گونگ بوک است که به همراه دوستش جانگ نیون سختی‌های زیادی را متحمل می‌شود. دزدان دریایی پدرش را می‌کشند. بعدها او تحت تعلیم فردی به نام یوم جانگ قرار می‌گیرد و پس از آمادگی نسبی در هنرهای رزمی، در مسابقات انتخابی محافظان بانو جمی شرکت می‌کند. بانو جمی از اشراف‌زادگان و ثروتمندان به حساب می‌آید و یک تاجر سیاست‌مدار است. سرانجام گونگ بوک به عنوان محافظ بانو جمی به استخدام وی در می‌آید. گونگ بوک عاشق دختری به نام جانگ هوآ می‌شود. از طرفی یوم جانگ (همان دزد دریایی مبارز و دلیری که هنرهای رزمی را در دوره نوجوانی به گونگ بوک آموخت) نیز عاشق بانو جانگ هوآ می‌شود.

امپراطور-دریا

معرفی سریال افسانه خورشید و ماه+ خلاصه داستان و زمان پخش

2. سریال اوک نیو

افسانه اوک‌نیو با نام اصلی گلی در زندان یک مجموعه تلویزیونی تاریخی ساخت کره جنوبی در سال ۲۰۱۶ است. در این مجموعه جین سه یون، گو سو، جونگ جون هو، پارک جو می و کیم می سوک می سوک نقش‌آفرینی کرده‌اند.

داستان درباره دختری به نام اوک‌نیو است که در زندان متولد می‌شود. او در ابتدا مشتاق است که به عضویت ادارهٔ پلیس درآید، ولی به دلیل مهارت‌های بالای او رئیس پلیس یا رئیس گروه مأمورین مخفی (جاسوسان)، او را برای عضویت در این گروه انتخاب می‌کند. او به دلیل مشکلاتش با همسر برادر ملکه جانگ نانجانگ، به دشمنی با او می‌پردازد و با توطئه او به بردگی گرفته می‌شود و به منطقه‌ای به نام هجو برده می‌شود. سپس به خاطر مهارت بالایش به عنوان ادیب مراسم به هانیانگ بازگردانده می‌شود. او پس از این اتفاقات متوجه می‌شود که تنها راه مقابله با جانگ نانجانگ، به دست آوردن قدرت و ثروت است و اقدام به تأسیس یک تجارت‌خانه می‌کند و سعی در گسترش این تجارت‌خانه می‌کند. وی بعدها با نام لی سو وون شناخته می‌شود و هویت واقعی‌اش را می‌فهمد و در قصر به قدرت می‌رسد. پس از آن با کمک سیستم قضایی سلسله چوسان به زندانیان کمک می‌کند.

اوک-نیو

3. سریال افسانه خورشید و ماه

افسانه خورشید و ماه با نام اصلی ماه در آغوش خورشید یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۲۰۱۲ کره جنوبی است.

بازیگران اصلی این سریال کیم سو هیون، هان گا این، جونگ ایل وو و کیم مین سئو هستند. علاوه بر اینها، بازیگرانی از جمله کیم یو جونگ (بازیگر کودکی دونگ یی) و یئو جین گو (بازیگر کودکی شاهزاده هودونگ) نیز در سریال افسانه خورشید و ماه حضور دارند.

امپراتور پدر می‌خواهد برای لی هون ولیعهد خود همسر انتخاب کند. ولیعهد لی هون، عاشق دختری به نام یئون وو می‌شود. وی از پدرش می‌خواهد که آن‌ها را به ازدواج هم در آورد. یئون وو که دختری اشراف زاده است، همسر ولیعهد می‌شود و همه از هوش و درایت او تعجب می‌کنند. از طرف دیگر، ملکه مادر (ملکه دوآگر) و وزیر اعظم (یون) و خاندان یون که می‌خواستند یون بو کیونگ، دختر نخست وزیر همسر ولیعهد شود و از انتخاب او برای همسری ولیعهد ناراضی هستند به بانو اعظم ناکیونگ می‌گویند که را با سم بکشد ولی ناکیونگ به دوستش قول داده بود که از او محافظت کند او به یئون وو سم را داد ولی بعد برای پیمانی که به دوستش داده بود پاد زهری به او داد تا همه فکر کنند او مرده و او را دفن کنند ولی چند ساعت بعد خودش او را از آنجا در آورد ولی او حافظش را از دست داده بود. ولیعهد هم به ناچار با یون بو کیونگ ازدواج می‌کند.

افسانه-خورشید-ماه

4. سریال داستان زندگی (هانیکو) 

سریال داستان زندگی با نام اصلی هانیکو از مجموعه سریال‌های صبحگاهی (آسادورا) شبکه ان اچ کی ژاپن است که همانند سریال اوشین با محوریت زنان ساخته شده و در سال ۱۹۸۶ و در ۱۵۶ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای از ساعت ۸٫۱۵ تا ۸٫۳۰ صبح از همین شبکه پخش شده است. این مجموعه، ژاپنِ در حال گذار از سنت به مدرنیته دوران میجی و تایشو را به تصویر می‌کشد و داستان دختری به نام رین (هانیکو) را روایت می‌کند که با تشویق استاد و سرسختی خودش موفق به ادامهٔ تحصیل شده و به عنوان اولین خبرنگار زن ژاپنی به استخدام یکی از روزنامه‌های آن دوران در می‌آید.

بازیگران اصلی این سریال، یوکی سایتو در نقش تاچیبانا رین (هانیکو)، کیرین کیکی در نقش تاچیبانا یائه (مادر هانیکو)، ننجی کوبایاشی در نقش تاچیبانا کوجیرو (پدر هانیکو) و کن واتانابه در نقش اونودرا گنزو (شوهر هانیکو) هستند. از نکات قابل توجه سریال هانیکو، حضور کن واتانابه بازیگر سرشناس ژاپنی در سنین جوانی در این سریال است.

هانیکو

۴۲
ارسال نظر