انواع استایل تابستانی با کت چرم

با توجه به باور عموم راجع به استفاده از محصولات چرم در فصل زمستان، در این مقاله قصد داریم با بررسی برخی نکات، به این پرسش پاسخ دهیم که آیا می‌توانیم در تابستان کت چرم بپوشیم؟

انواع استایل تابستانی با کت چرم
کد خبر : ۲۳۵۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- عطیه قره داغی؛ بنابراین در این یادداشت می‌خواهم شما را با انواع استایل تابستانی با کت چرم آشنا کنم و نکاتی را با شما در میان بگذارم تا استفاده از کت‌های چرمی در فصل تابستان برای‌تان کاربردی‌تر باشد؛ بنابراین تا انتهای مقاله با من همراه باشید.

کت چرم 2

استایل تابستانی کت چرم با سارافون

سارافون یک گزینه‌ی عالی برای تنوع بخشیدن به استایل تابستانه‌ی شما با کت چرمی است؛ در واقع ترکیب این دو با هم می‌تواند استایل مناسبی برای‌تان در یک دیدار عاشقانه یا یک شب دوستانه باشد.

در استایلی اینچنینی با باز گذاشتن زیپ کت چرم، می‌توانید ظاهری غیررسمی داشته باشید، همچنین در این حالت دامن سارافون می‎‌تواند‌ کلوش، اِی لاین یا خمره‌ای باشد.

از طرفی با بستن دکمه‌های کت و ترکیب آن با یک سارافون مشکی، یک استایل رسمی و شیک را می‌توانید تجربه کنید. ن

کته‌ی مهم بعدی در رابطه با این استایل استفاده از اکسسوری‌های مناسب است چرا که برخی از آن‌ها مانند کیف، ساعت و گردنبند می‌تواند به شیک‌تر دیده شدن شما کمک کند.

استایل تابستانی کت چرم با شلوار جین

شلوار جین یکی دیگر از گزینه‌هایی است که که برای یک استایل تابستانه با کت چرم می‌تواند مناسب باشد. اگر کاپشن چرم شما کوتاه است، می‌توانید آن را با یک شلوار جین اسکینی و یک تی‌شرت سفید ترکیب کنید و یا برای تجربه‌ی یک استایل کلاسیک، می‌توانید کت چرم خود را با شلوار جین آبی روشن و یک تاپ سفید ترکیب نمایید؛ در واقع این سِت در عین شیک بودن، بسیار راحت است.

تیپ چرم3

همان‌طور که می‌دانید شلوار جین از لحاظ دوخت و برش تنوع فراوانی دارد و ترکیب انواع آن مانند مام فیت، مام استایل و راسته با سایر اکسسوری‌ها مانند کیف دستی و عینک می‌تواند سِت جذابی را برای‌تان به وجود آورد؛ به عنوان مثال ترکیب کت چرم، با شلوار جین راسته و استفاده از یک کفش کتانی یا پاشنه‌بلند می‌تواند موجب ایجاد حس و حال جسورانه‌ای در استایل‌تان شود.

پیشنهاد بعدی ما به شما ترکیب گزینه‌ی مورد بحث با یک شلوار کارگو است؛ در این شرایط می‌توانید یک کت چرمی کلاسیک را با یک کراپ سیاه و یک شلوار کارگو سفید سِت کنید. شلوارهای کارگوی رنگ نخودی و سدری نیز می‌توانند ترکیب رنگ زیبا و جذابی را در این استایل برای‌تان به ارمغان بیاورند.

در مجموع تمامی استایل‌های ترکیبی مذکور، به عنوان یک استایل ملایم و معتدل تعریف می‌شوند و موجب عالی و اغواکننده به نظر رسیدن‌تان در در موقعیت‌های مختلف خواهد بود.

چرم 4

استایل تابستانی کت چرم با مانتو

ترکیب یک مانتوی مشکی یا جین با الگوی راسته یا جذب با کت چرم، یکی از گزینه‌های مناسب برای فصل تابستان است. با این حال بهتر است توجه داشته باشید که لازم است قد مانتوی به کار برده شده در این سِت، بلندتر از زانوی شما نباشد.

استایل تابستانی کت چرم با پیراهن

همان‌طور که می‌دانید فصل تابستان، فصل پبراهن‌های خوش‌رنگ است؛ بنابراین می‌توانند یک گزینه‌ی مناسب برای  ترکیب با کت چرم باشند. به عنوان مثال ترکیب کت چرمی با پیراهن گلدار، یک سِت جذاب و دل‌نشین است و یک استایل منحصر به فرد برای‌تان ایجاد می‌کند؛ همچنین می‌توانید یک جوراب شلواری مشکی ساده، همراه آن بپوشید.

ترکیب کت چرم، پیراهن سفید خال‌خالی و صندل کنفی لژدار از گزینه‌های مناسب فصل تابستان و مورد علاقه‌ی سلبریتی‌های مشهور جهان است؛ از طرفی اکسسوری‌های نظیر کیف دستی مشکی یا عینک آفتابی با فریم سفید می‌تواند به عنوان اجزای مکمل در این ایده‌ی استایل باشد.

چرم 6

 استایل کت چرم با دامن کوتاه

اگر از طرفداران مد روز هستید و همیشه اخبار و رویدادهای جدید در دنیای مد را دنبال می‌کنید، ما به شما ترکیب کت چرم را با دامن کرپ کلوش کوتاه و چین‌دار پیشنهاد می‌کنیم. در این استایل پیشنهادی به جای دامن کوتاه، می‌توانید دامن توری یا ساتن با رنگ‌های مختلف را امتحان و با کت سِت کنید. همچنین با ترکیب کت‌های چرم همراه یک دامن جین کوتاه و شیک با جوراب شلواری شیشه‌ای، می‌توانید جذابیتی نوستالژیک را به نمایش بگذارید؛ در واقع ترکیب عناصر کلاسیک و معاصر مد در استایل‌تان، می‌تواند جذابیت و جسارتی مثال‌زدنی از شما در خاطر همگان به یادگار بماند. در آخر استفاده از یک جفت کفش ورنی و جوراب بلند، می‌تواند یک استایل هیجان‌انگیز و سرشار از سرزندگی برای دختران جوان ایجاد کند.

استایل کت چرم با لگ

اگر گمان می‌کنید که کت‌های چرمی صرفاً مناسب استایل‌های غیررسمی هستند، سخت در اشتباهید! یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید با کت چرم خود یک ترکیب دلربا و مسحور کننده ایجاد کنید، استفاده از لگ پارچه‌ای یا چرم است. در این باره می‌توان رنگ کت چرم را با رنگ لگ خود متضاد انتخاب و یا با انتخاب رنگ مشکی هر دو آیتم، استایل خود را برای یک مهمانی یا رویداد مجلسی آماده کنید. در موقعیت‌های اداری، می‌توانید کیف اداری و استفاده از اکسسوری‌هایی مانند عینک آفتابی را به استایل خود اضافه کنید.

چرم8

۰
ارسال نظر