ده آیتم ضروری که یک دختر خانم شیک‌پوش برای تابستان به آن نیاز دارد / بخش دوم

کیف‌های حصیری با بافت که مناسب استفاده در فصل تابستان هستند، گزینه‌ی مناسبی برای شیک‌پوش به نظر رسیدن شما می‌باشند و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند.

primary_image
کد خبر : ۲۳۳۰۰۰
0

در یادداشت قبلی یعنی بخش اول 10 آیتم ضروری که یک دختر خانم شیک‌پوش برای تابستان به آن نیاز دارد؛ به معرفی 5 آیتم اولیه برای این فصل پرداختیم که عبارتند از: پیراهن‌های دکمه‌دار، ست‌های تابستانی، شلوارک، زیر پیراهن‌های رکابی یا tank tops و انواع دامن‌های مینی یا ماکسی.

در این مقاله و در ادامه‌ی این موضوع قصد داریم آیتم‌های جدیدی را به شما معرفی کنیم که در استایل‌های بیرون یا در خانه و یا مهمانی می‌توانید استفاده کنید.

کیف‌های تابستانی یا حصیری:

کیف‌های حصیری با بافت که مناسب استفاده در فصل تابستان هستند، گزینه‌ی مناسبی برای شیک‌پوش به نظر رسیدن شما می‌باشند و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند.

این کیف‌ها را می‌توانید با هر سبک و استایلی در تابستان، استفاده کنید!

تاپ های تابستانی با طراحی خاص:

طراحی و کیفیت برخی تاپ‌ها ممکن است با سایر تاپ‌ها متفاوت باشد؛ این تفاوت در جنس پارچه، طراحی‌های خاص مثلا گره، برش خاص یا به حالت سرشانه باز و مناسب برای دورهمی‌های زنانه هستند.

این تاپ‌ها بسیار شیک هستند و استایل شما را در تابستان چشمگیر و زیبا می‌کنند؛ پس در استفاده از آن‌ها در استایل خود را از یاد نبرید! در ادامه تنوع بیش‌تری از تاپ‌های تابستانی زنانه با طراحی خاص می‌بینید.

 

پیراهن های تابستانی:

این پیراهن‌ها گزینه‌ی راحت و خنکی برای این فصل هستند؛ به طوری‌که در دورهمی‌های صمیمی یا در خانه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اخیرا با جنس لینن و سیلک، مدل‌های زیبایی طراحی و به بازار آمده است.

صندل های تابستانی:

برای استایل‌های تابستانی خود می‌توانید از صندل‌های پاشنه‌دار یا بدون پاشنه استفاده کنید؛ اما بهتر است که سبک آن‌ها ساده و مینیمال باشد.

صندل‌های تابستانی مینیمال را می‌توان با هر استایل و سبکی ست کرد و به خوبی، سادگی استایل‌های تابستانی را تجربه کنید.

روسری های تابستانی و مینی اسکارف ها:

روسری‌ به عنوان یک اکسسوری برای یک دختر خانم می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد؛ به عنوان مثال می‌توانید علاوه بر پوشش سر، در مهمانی یا دورهمی‌ها به دور گردن خود بپیچید و از زیبایی آن‌ها استفاده کنید.

حتی در صورتی که قواره‌ی روسری شما زیاد باشد، می‌توانید از آن به عنوان یک پوشش بر روی تاپ تابستانی خود استفاده کنید؛ و یا از آن به عنوان یک اکسسوری برای آویز عینک آفتابی خود استفاده کنید.

در صورتی که مینی اسکارف دارید و قواره‌ی آن کم است، می‌توانید از آن به عنوان لچک بر روی سر استفاده کنید. جنس این مینی‌اسکارف‌ها می‌تواند متفاوت باشد؛ اخبرا نمونه‌های دستبافت این محصول با نخ کتان در بازار به فروش می‌رسد.

 

۰
ارسال نظر