عکس/ واکنش معنادار داوود فنایی به مواجهه رونالدو و پرسپولیس

داوود فنایی دروازه بان پیشکسوت پرسپولیس با منتشر کردن یادداشت معناداری در صفحه شخصی اش به ابراز نگرانی درباره دیدار النصر و پرسپولیس واکنش نشان داده است.

عکس/ واکنش معنادار داوود فنایی به مواجهه رونالدو و پرسپولیس
کد خبر : ۲۰۶۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- در ساعات گذشته ابراز نگرانی کاربران درباره مواجه تیم پرسپولیس با النصر عربستان و رونالدو در شبکه های اجتماعی به اوج خودش رسیده است.

حتی کار به جایی رسیده که برخی از چهره های مشهور و قدیمی پرسپولیس با انتشار مطالبی سعی در آرام کردن این فضای متشنج دارند.

در همین رابطه حالا داوود فنایی دروازه بان اسبق سرخ پوشان با انتشار یادداشت خاصی در اینستاگرام اش به این موضوع واکنش نشان داده است.

این ستاره قدیمی پرسپولیس در این رابطه نوشته است:

در بزرگ بودن رونالدو و محبوبیت او کوچک ترین تردیدی وجود ندارد و باید بهترین استقبال و پذیرایی از او انجام شود.

ولی یادمان نرود که رونالدو حریف ما و پرسپولیس است. از النصر غول نسازیم و یادمان نرود که پرسپولیس در این اواخر بارها توانسته تیم های بزرگ عربی با حضور ستاره های بزرگشان شکست دهد.

عکس/ واکنش معنادار داوود فنایی به مواجهه رونالدو و پرسپولیس

بخوانید: داود فنایی جنگ با گل محمدی را علنی کرد؟ + استوری که می‌تواند حاشیه ساز باشد!

باورتان می شود داوود فنایی این اندازه پیر و شکسته شده باشد؟

به گزارش وقت صبح، داوود فنایی یکی از بهترین و محبوب ترین دروازه بانان فوتبال ایران در دهه هفتاد بود که این روزها دیگر عنوان پیشکسوت را یدک می کشد.

فنایی در سال‌های دور فوتبال به قدری در نزد هواداران سرخ پوشان پایتخت محبوب بود که برخی او را جایگزین به حق احمدرضا عابدزاده در دروازه می دانستند.

البته در آن سال‌ها فنایی رقابت جذابی هم با عقاب آسیا برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه پرسپولیس داشت که اغلب موارد عابدزاده پیروز این میدان بود.
اما حالا چند سالی است که این چهره مشهور در عرصه مربیگری فعالیت دارد و دروازه بانان بزرگی را هم به فوتبال داخلی معرفی کرده است.

با این وجود یکی از نکات جالبی که در این یک سال اخیر مورد توجه طرفداران این ملی پوش سابق بوده تغییر چهره عجیب و متفاوت او بوده است.

البته داوود فنایی بارها در مصاحبه‌های اش اعلام کرده که ریش و موهایش را رنگ نکرده است و بعد از اتمام فوتبال موهایش سفید شده است.

۰
ارسال نظر