عکس/ تفریح عجیب و تخیلی دنیز دایی دختر علی دایی در انگلیس

دنیز دایی، دختر علی دایی اسطوره فوتبال ایران تصویری از تفریح تخیلی و عجیب اش در انگلیس و در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

عکس/ تفریح عجیب و تخیلی دنیز دایی دختر علی دایی در انگلیس
کد خبر : ۱۸۸۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - دنیز دایی دختر ارشد علی دایی از کودکی در انگلیس بزرگ شده و مقاطع تحصیلی خود را در این کشور و شهر لندن پشت سر گذاشته است.

اما با همه این ها به خوبی به زبان فارسی تسلط دارد و در بیشتر ویدئوهای خود تلاش می کند که این موضوع را به دنبال کنندگان اش منتقل کند.

او که ارتباط صمیمانه و عمیقی با پدرش دارد، هر چند وقت یک بار به ایران باز می گردد و تصاویری از دیدار خود با پدر منتشر می کند.

دنیز دایی اکنون هم تصویری از خودش در سواحل انگلیس منتشر کرده و گفته که به شکل تخیلی تنیس بازی می کند.

عکس/ تفریح عجیب و تخیلی دنیز دایی دختر علی دایی در انگلیس

بخوانید: عکس/ رونمایی دنیز دایی دختر علی دایی از خودروی سوپر لاکچری اش در لندن

بازگشت متفاوت دنیز دایی به فضای مجازی

به گزارش وقت صبح، دنیز دایی دختر ارشد علی دایی است که مدت های طولانی است که از دوران کودکی به همراه مادرش در انگلیس زندگی می کند.

البته در این چند سال اخیر و پس از مصاحبه خبرساز علی دایی با عادل فردوسی پور درباره تایید این موضوع، دنیز بیش از پیش در مرکز توجه کاربران قرار گرفت.

هرچند پس از این ماجرا بود که رفته رفته به تعداد دنبال کنندگان او در اینستاگرام اضافه شد. و حالا او این روزها به یک اینفلوئنسر و چهره مشهور در شبکه های اجتماعی بدل شده است.

با این حال چند ماهی است که دنیز خودخواسته از فضای مجازی فاصله گرفته است و فعالیت خاصی در صفحه شخصی اش انجام نمی دهد.

در همین‌ راستا حالا و بعد از مدت های طولانی دختر اسطوره فوتبال ایران تصویری ساده و به دور از جنجال در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است.

البته دنیز در این استوری با مطلب کوتاهی به تنیس بازی کردن اش هم اشاره کرده است.

۰
ارسال نظر